Sauli ja Jenni, ovatko mielestäsi kaunis ja elegantti pari?
Mun mielestä Sauli näyttää vanhalta papalta Jennin rinnalla. Ei todellakaan voi verrata Sarkozyyn ja Carla Bruniin, joilla myös ikäeroa melko paljon.
Kommentit (47)
mutta jotenkin ikäero ei näytä niin pahalta kuin Jenni-Sauli -parilla. Lipponen on ihan samannnäköinen ollut viimeiset kymmenen vuotta ja loppujen lopuksi ihan freesi 68-vuotiaaksi. Päivi taas näyttää vanhemmalta kuin 42-vuotias. Ikäeroksi voisi luulla noin 15 vuotta.
Jenni taas on ihan pikkutyttö ulkoisesti ja pariskuntana eivät ole mitenkään tasapainoissa ulkoisesti.
Metsänneitomainen, ujosti arvokas Jenni sopii hyvin Niinistön rinnalle. Jennissä on suloista arkuutta ja eleganssia, joka on todella harvinaista nykyään. Seurustelun salaamisesta - Niinistöhän kertoi, etteivät he mitenkään erityisesti pyrkineet salaamaan seurusteluaan, mutteivat halunneet sitä erityisesti julki tuoda. He liikkuivat seurusteluaikanaan aika paljon ulkona suuressa seurueessa, jolloin eivät herättäneet parina huomiota.
kahdestaan, ettei vaan kukaan saisi tietää että me seurustellaan.
paskanjauhannan kohteeksi joutumiselta mahdollisimman pitkään, en ihmettele yhtään. Jenni vaikuttaa aika järkevältä nuorelta naiselta ja varmaan on tiennyt mihin ryhtyy. En itse ottais noin paljon vanhempaa miestä, mutta sehän ei tarkoita etteikö joku toinen vois sellaisen kanssa olla ihan onnellinen.
aika säälittävää ettei uskalleta liikkua kahdestaan, ettei vaan kukaan saisi tietää että me seurustellaan.
Kumpikaan ei halua roikkua lehtien palstoilla kertomassa yksityiselämässään. Kunnioitan heitä suuresti.
Tai pressan rouvana, että ei, en anna haastatteluja.
Sitä paitsi, enpä ole lukenut juurikaan parisuhdehaastatteluja Haloselta ja Arajärveltäkään...
Niinhän Arajärvikin tekee. Arajärvi ei kommentoi yksityiselämäänsä eikä kertoile, mitä hän ja puolisonsa yksityiselämässään tekevät. Toisaalta, en usko, että Niinistö enää haluaa presidentiksi ollenkaan.
ja leppoisan kuvan! Jenni taas on kireä kuin viulunkieli!!
En voisi kuvitellakaan itseäni vanhan papparaisen kanssa. En en! Tai no miksi ei NYT voisi jonkun 6-kymppisen kanssa olla, mutta voisinko itse 45-vuotiaana olla 75-vuotiaan kanssa? Isäni kanssa siis. Isäni alkaa jo dementoitua ja nukkuu aina päiväunia... Jep jee. Minä kun haluaisin tulla ja mennä niin mies menisi päiväunille. Illalla haluaisi katsella Salkkareita rauhassa kun mä haluaisin lähteä tanssimaan;).
työpaikkani 57-vuotias pappa alkoi pikkujouluissa ehdottelemaan. Meille 30+ ikäisille hänessä on aina ollut jotain sympaattisen isällistä, omat tyttärensä ovat 32 ja 30 vuotiaita. Tuntuu hassulta että joku oman ikäinen voisi oikeasti, siis eroottisessa mielessä kiinnostua kuusikymppisestä miehestä. Mua nimittäin vanhuuden kurttuisuus ja heiveröisyys alkoi pelottaa kun katselin kännissä työkaverini kasvoja. :D
ja etenkin Saulilta meni uskottavuus. Enpä usko että tämä avioliitto tulee kovin kauaa kestämään, Jenni taisi katua koko hommaa jo eilisissa juhlissa.
Ikäero ei tässä pariskunnassa näy.
mutta kaunis kyllä. Ja vaikuttavat fiksuilta ja sivistyneiltä. Molemmissa on samanlaista herkkyyttä. Minusta sopivat hyvin yhteen. Olisivat kyllä viisas presidenttipari. Vaikken kokoomuslaisita pidäkään... Stubb on niin läpeensä kokoomuslainen ja porvari, että ällöttää... Vaikka hyvin ulospäinsuuntautunut ja sillä tavalla edustava onkin. Vaikuttaa silti vähän hepposelta johonkin Niinistöön, Kanervaan tai Tuomiojaan verrattuna.
Minusta Päivi ja Paavo Lipponenkin sopivat paremmin yhteen. Onhan heilläkin ikäeroa. Mutta tuo 30 vuotta on jo liikaa. Miehenikin mielestä:). Sauli on kyllä vanhan ukon näköinen ja Jenni jotenkin niin nuoren ja viattoman... Ei sovi ei!!
varmaan aika persoonallinen tyyppi kun on ottanut noin vanhan ukon puolisokseen. Veikkaanpa, ettei ole sellainen lapsista ja peruselämästä haaveileva nainen laisinkaan. Aika epäsuhtaiselta parilta vaikuttavat ulospäin, mutta henkinen puoli voi olla heillä upea. Mistäs sitä tietää näin ulkopuolisena.
jonka alkuperäinen tarkoitus olisi ollut kohentaa Saulin imagoa? tehdä iäkkäästä miehestä kansan silmissä viriili, kiinnostava ja energinen presidenttiehdokas? Samoihin aikoihin naimisiinmenon kanssa tulivat nämä luistelutempaukset yms. Vaimo kuitenkin sattuu olemaan huimasti liian nuori, kohtuus kaikessa. Lisäksi Jenni on tyyppinä vähän väritön ja tylsä, olemukseltaan lapsimainen. Lopputulos oli hypetyksen sijaan kiusallinen kulissi, ei muuta. Nämä siis vaan omia arvailujani...
Mun mielestä ovat suloinen pari. Mä uskon, että ovat harkinneet ikäeroa tosi tarkkaan, mutta rakkaus voittanut!
Toivon heille kaikkea hyvää!
Mutta uskon että Jenni on niin persoonallinen ettei välitä ikäerosta hevon p***aa! Tuskin haaveilee perheestä. Silti ikäeroa on liikaa. Ei ehkä nyt, mutta 10 vuoden kuluttua on.
Herrajee jos ajattelen että itse pitäisi nyt olla jonkun ukkelin kanssa, minä 38v ja se mies olisi kohta 70 v???
edes elää normaalia elämää, vaan pitää pakoilla kameroita. Luulisi että tosirakkaus vähät välittää siitä mitä lehdet kirjoittelisivat.
ja takakireä nuori nainen