Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tanja karpelan tissit TURSUSI NOLOSTI......

Vierailija
06.12.2009 |

siis oumaigaaaaaad.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
2/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin ärsyttävää, kun hän aina tapetilla pukuasioissa. Siellä oli monta muuta tosi hyvää pukua! Esim. urheilijanaisilla oli upeat puvut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimpia naisia linnassa, mutta voi niitä pukuja. Hirveä värikin tänä vuonna.

Vierailija
4/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim rva Salovaara tykkää esitellä rintavarustustaa näillä kutsuilla (on usein ollut hyvin antelias puku), rva Kataisen rinnat olivat myös hyvin esillä, johtuen kai samasta syystä kuin Tanjankin.

Vierailija
5/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta minusta tanja ei ole kovin arvokkaan näköinen jos ikää-pukeutumista katsotaan...

Vierailija
6/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Tanjalla oli yksinkertaisesti liian pieni puku tai ainakin rintaliivit. Ja se on NOLOA.

Olen siis ap:N kans aivan samaa mieltä.

Esim rva Salovaara tykkää esitellä rintavarustustaa näillä kutsuilla (on usein ollut hyvin antelias puku), rva Kataisen rinnat olivat myös hyvin esillä, johtuen kai samasta syystä kuin Tanjankin.

Vierailija
7/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteks te oo kuullu push upeista?!? ihan normin näkönen yläosa jos haluaa povea korostaa..miksi sitä nyt niin päivitellään. kyllä mullakin jos push upit päällä ja

Vierailija
9/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttuu ajan myötä.

Vierailija
10/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rinnan yläosa turvahtaa puvun reunan yli---eli se puku ikäänkuin lätistää sen tissin joka on puvun alla,se tissin reuna läsähtää puvun reunasta "yli" :DDDD

Vierailija
11/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjempaa oli jonkun selkämakkaroiden pursuaminen yläaukosta.

Taitaa olla nää aa-rintaiset kun huuteloo täällä.

Vierailija
12/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojaan voi halutessaan korostaa, mutta tuo yläosa oli vain liian pieni.

Ei rintojen yläpuolelle kuulu edes korostaessa tulla pieniä varatissejä.

Imettämisestähän tuo johtuu, mutta puvun tekijän olisi EHDOTTOMASTI pitänyt korjata yläosaa.

Vierailija
13/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tursunnut. Hitsi te olette noloja.

Vierailija
14/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoisin, että kankaan valinta ei ole myöskään osunut ihan nappiin. Materiaali ei laskeudu helmasta kovinkaan kauniisti, vaan näyttää silittämättömältä, vaikka tuskin sitä on.

Vierailija
15/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuvaa hyvin sitä ylilerpattavaa osaa:)

miksiköhän pukua ei korjattu?

vai eikö Tanja itse ehkä ole nähnyt,miltä se näyttää sivusta katsottuna se puku päällä?? liian pieni.....

Vierailija
16/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itse puvussa vikaa, Tanjalla vaan rinnat varmaan imetyksen vuoksi normaalia isommat, eikä rintaliivit istuneetkaan kuten piti. Itselläkin käynyt noin imetysaikana.

Vierailija
17/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tursusi todella silmiinpistävästi, aika kummallista jos ompelija ei ole tuollaiseen puuttunut... :O Eikö niiden pitäisi ymmärtää jotain pukeutumisesta?

Maria Sidillä oli myös "kahdet tissit", vielä nolompaa koska ei ole edes saanut vauvaa ihan viime aikoina.

Vierailija
18/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein juuri tuossa vaiheessa, siis vauvan ollessa 2kk, maidontuotanto on äidillä runsasta. Narikkaan ja kättelyyn jonottaessa ei ole varmaan päässyt väillä vessaan ylimääräisiä maitoja puristelemaan. Tunne voi olla että rinnat räjähtää maidosta, siis kovin eri tilanne kuin pukua sovittaessa.

Itse olen ollut juhlissa (en linnan) muutaman kk ikäisen vauvani kanssa ja välillä myös imetin, mutta harvemmin kuin kotona. Tuntui että kuppikoko kasvoi yhden illan aikana. Saas nähdä kasvaako Tanjan kuppikoko vielä illan aikana?;)

Vierailija
19/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisännyt asuuni jonkun kauniin sifonkihuivihässäkän olkapäille/yläosaan niinkuin puvun asusteeksi....hieman piilottaakesi niitä varatissejä.

sellaisen,mitä nyt juhlissa on asusteina,pöyhöllään olevia... kyllä te tiedätte.

Vierailija
20/55 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein juuri tuossa vaiheessa, siis vauvan ollessa 2kk, maidontuotanto on äidillä runsasta. Narikkaan ja kättelyyn jonottaessa ei ole varmaan päässyt väillä vessaan ylimääräisiä maitoja puristelemaan. Tunne voi olla että rinnat räjähtää maidosta, siis kovin eri tilanne kuin pukua sovittaessa.

Itse olen ollut juhlissa (en linnan) muutaman kk ikäisen vauvani kanssa ja välillä myös imetin, mutta harvemmin kuin kotona. Tuntui että kuppikoko kasvoi yhden illan aikana. Saas nähdä kasvaako Tanjan kuppikoko vielä illan aikana?;)

kun nyt mietin niin onhan noin käynyt itsellenikin esim. vauvan ristiäisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan