Rumpusettiapua, pls..
Mummu lupasi ostaa pojalle rumpusetin joululahjaksi, sanoi että se maksaa n. 100€. Nyt mitä mä olen googlannut, niin sellainen, minkä minä huolin meille (elektroninen, johon saa kuulokkeet, ettei koko tienoon tarvii kuunnella harjoituksia) ei tod. ole mitään 100€.
Vai onko tällaisia sit jossain lelukaupoissa myynnissä, tiedättekö? Ja jos on, niin tekeekö niillä mitään?
Kommentit (14)
itse olen katsellut että n.300 eurolla saisi setin.
Mummu vaan oma-aloitteisesti oli tällasen lahja-ajatuksen keksinyt (mikä on ihan kiva, jos on noi hiljaiset..), mutta se, että mistä se ton hinnan nappasi..? Monta satkua on ihan liikaa!! Mummullekin.
ap
kuule mummu erehtyny ja on ostamassa sen pelikoneille myytävän rock band rumpusetin. Sitä on tarjouksessa 100€.
kuule mummu erehtyny ja on ostamassa sen pelikoneille myytävän rock band rumpusetin. Sitä on tarjouksessa 100€.
(Anttila)
Otetaanpa yhteyttä mummuun... =0)
Ap
koska niissä on ihan erilainen tuntuma. Jos opettelee vaan niillä, ei opi soittamaan oikeilla rummuilla.
koska niissä on ihan erilainen tuntuma. Jos opettelee vaan niillä, ei opi soittamaan oikeilla rummuilla.
kun paukutetaan oikeita rumpuja. Eli parempi olisi sitten ettei opettele ollenkaan soittamaan?
että a) sietää lapsen harjoittelua ja b) hankkii siihen soveliaat välineet ja paikat. Eli vuokraa jostain harjoittelutilan, jos ei kotona voi.
että a) sietää lapsen harjoittelua ja b) hankkii siihen soveliaat välineet ja paikat. Eli vuokraa jostain harjoittelutilan, jos ei kotona voi.
ostat ponin ja kuskaat ympäri Suomea?
mikä oikeus mulla on kieltää jotain, mikä lasta kehittää ja mistä hän pitää? Ehkä sunkin kannattais juoda vähän vähemmän kaljaa niin voit panostaa vähän enemmän lapseesi?
Tuollaisilla lapset soittavat koulussa. www.luokkarummut.fi. Oikean rummun tuntuma mutta siedettävä ääni, kai.
mikä oikeus mulla on kieltää jotain, mikä lasta kehittää ja mistä hän pitää? Ehkä sunkin kannattais juoda vähän vähemmän kaljaa niin voit panostaa vähän enemmän lapseesi?
Ja hevonenkin taloudesta löytyy, lapset kyllä harrastavat muuta. Mutta ei vanhemmilta voi vaatia ihan mitä vaan jos varat eivät riitä.
Tuollaisilla lapset soittavat koulussa. www.luokkarummut.fi. Oikean rummun tuntuma mutta siedettävä ääni, kai.
itse olen katsellut että n.300 eurolla saisi setin.