Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen/nännien tuntoherkkyydestä

Vierailija
05.12.2009 |

Olenkohan ainoa, jolla ei ole sitten minkäänlaista tuntoherkkyyttä rinnoissa eikä myöskään nänneissä. Kokeintaan tiettyinä hormonikierron päivinä rintoihin koskeminenkin sattuu.

Onko kyse kenties tuntohäiriöstä vai mistä? Minulla on ihan normaalinnäköiset rinnat, joten minkäänlaista rintakompleksia ei liene tunnottomuuden takana ja nännit alkavat iloisesti sojottaa pienestäkin kosketuksesta.

MUTTA EI VAIN TUNNU MILTÄÄN!

Onko kenelläkään antaa vihjeitä, miten "herättää" ko tuntoherkkyys???

Toista on sitten jo niin niskan kuin kaulankin alue - miehen ei tarvitse kuin hengittää kaulani/niskani suuntaan, kun melkeinpä laukean...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole rinnat yhtään eroottisesti herkät alueet. Ällöttää vaan jos mies niitä kopeloi....

Mutta mullakin kaulan alue on tosi herkkä :)

Vierailija
2/5 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei nyt tietysti tunnoton, samalla lailla niissä tuntoaisti on kuin muuallakin kropassa, se vaan ei ole kiihottavaa, ihanaa tai eroottista se kosketus. Ihan yhtä suuria väristyksiä saa aikaan kuin kätteleminenkin... nännit tosin alkaa nöpöttää jokaisesta hipaisustakin, mutta ei silti mitään kiihkontunteita herätä (vaikka mieheni ilmeisesti niin kuvitteleekin). Siksi ärsyttää, kun mieheni (ja aina silloin tällöin ihan tuntemattomatkin miehet) on aina, koko ajan, jatkuvasti ja vähän väliä kopeloimassa rintoja. Ensimmäiseksi aina käydään rintoihin kiinni, ärsyttävää!

Nyt tosin tämä imetysaika on tuonut sen helpotuksen, että kun jokainen kosketus saa maidon suihkuamaan valtoimenaan, niin ei juuri käy mies kopeloimassa :D Mies on kyllä alkanut jo ihmetellä, enkö voisi vähitellen lopetella imetystä (poika 8kk), olen sanonut että lopetan sitten kun tuntuu siltä, että poika on siihen valmis. Salaa toivon, että voisi imettää vaikka ikuisesti, niin pysyisi tuo äijä irti mun rintavarustuksestani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkät nännit. Saan orkut jo pelkästään niitä hellästi sivelemällä. Siis itse. Ja kun mies niitä hipelöi, olen taivaissa.

Vierailija
4/5 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan pelkkiä inhonväristyksiä ja siksi en myöskään pitänyt imettämisestä. Mun mies on jättänyt nännit rauhaan, vaikka ei tuo taida muutenkaan olla rinnoista kovinkaan kiinnostunut.

Vierailija
5/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan pidän siitä että rintoja puristellaan "hellästi, mutta silti ahnaasti" ;). Nännien hiplaamisesta tai imemisestä en pidä ollenkaan, yöks.. mies taas tykkää hirveästi, että imen hänen nännejään ja kiihottuu siitä kovin. On meitä moneksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi