G: jouluaaton ja joulun yleensäki vaatetus
millaisissa vaatteissa vietätte joulun? onko kaikilla juhlatamineet vai oletteko kotioloasuissa juhlapyhät?
Kommentit (9)
aamuvarhaisella paskaset työhaalarit päälle.
töiden jälkeen anopin laittamaan puuroa syömään, normaalit siistit vaatteet päälle.
iltapäivällä taas paskaset työhaalarit päälle.
töiden jälkeen saunaan, jonka jälkeen vähän normaalia parempaa päälle. joulupäivällinen.
illalla vielä kerran paskaset työhaalarit päälle.
töiden jälkeen mukavat oloasut, joissa voi vaikka sitten nukahtaa.
Illalla ykköset, mulla mekko, lapsilla hienoimmat mitä kaapista löytyy, miehellä tumma puku ja skraga
en heitä pyjamaa ollenkaan pois joululoman aikana ellei ole tulossa vieraita tai ellen ole itse vierailulla jossain...
Esim. viimeks oli neulosmekko päällä, ja korut ja kimaltelevat sukkikset. Käytän tuota neulosmekkoa kyllä arkenakin. Mies laittaa fiilikset mukaan, kyllä kai se yleensä laittaa kauluspaidan päälle. Lapsia ei oo mut sisko puki lapsensa kyllä vähän hienommaks.
kesämekko ja iehellä shortsit. Olemme Joulun Langkawilla.
Jos olisimme Joulut kotona, niin kyllä olisimme ns ykköset päällä. jossain vaiheessa iltaa noin klo 21-22 tulisi vaihdettua pyjamat ja jatkaisimme yhdessäoloa niissä.
oten rennoissa vaatteissa tyyliin oloasut/pyjamat.
Istutaan sohvalla kuunnellaan joulumusaa, katellaan telkkaria, mussutetaan herkkuja ja vaan ollaan. Joulupöytään ainakin minä varmaan laitan esim. mekon mies varmaan t-paidassa ja farkuissa ;)
Yleensä jos sukulaisjoulua vietetään niin sitten mieskin pukee kauluspaidan ja siistimmät housut.
Joulupukki otetaan vastaan yöpaita päällä sauna puhtaana. Seuraavana päivänä parempaa mutta rentoa vaatetta päälle.
oman perheen kanssa joulua vietetään. Ei kuitenkaan mitään viimeisen päälle juhla-asuja, se ei olisi musta mitenkään järkevää tai tarkoituksenmukaista. Pojilla suorat housut ja paidat, tytöillä mekot ja siistit kampaukset.