Miksi ihmiset hyppii junien alle?
Junat myöhästelevät henkilöturman takia
Helsingin ja Vantaankosken välinen junaliikenne oli perjantai-iltana poikki henkilöonnettomuuden takia. Turma näkyy myöhästymisinä illan aikana koko Etelä-Suomen junaliikenteessä.
Mies jäi junan alle hieman kello 18.30 jälkeen Kannelmäen ja Pohjois-Haagan asemien välissä Kehä I:n kohdalla. Hän menehtyi vammoihinsa.
Helsingin päivystävä komisario Heikki Kallio sanoo, ettei poliisilla ole ainakaan toistaiseksi syytä epäillä tapaukseen liittyvän rikosta.
Junat pääsivät jälleen kulkemaan Vantaankosken radalla noin kello 19.45 alkaen.
- Tämä vaikuttaa ainakin koko eteläiseen junaliikenteeseen, kuten jatkoyhteyksiin, arvioi kuljetuskoordinaattori Timo Metso VR:n kuljetustenhallintakeskuksesta.
Tämä jo toinen junaturma viikon sisällä (mitkä minä olen huomannut lehdistä). Alkaako ihmisiä joulu ahdistamaan? Kiva vaan noille kuskeille toipua tuollaisesta...
Kommentit (44)
kaikki ei ole vahinkoja. On sillä junakuskillakin omaiset, jotka todennäköisesti kärsivät myös.
tilanne on aina paskamainen. Raukka mikä raukka, siis se joka hyppää junan alle. Meille siitä koituu vaikka mitä, junan henkilökunta vaihdetaan yleensä heti. Lukuunottamatta ravintolahenk.kuntaa.
Siinä on sitten käytävä parit kriisipalaverit läpi ennen uutta vuoroa.
Monesti on mielessä käynyt huutaa ääneen, et menkää muualle tappamaan itsenne, en minkäkään tule teidän töihinne itsaria tekemään!
Suomessa on monia autoilijoita kuollutkin itsemurhaajan takia, junissa ei sentään tuollaista riskiä ole.
ei ole tarkoitusta joidenkin elämällä ap
Itse kyllä valitsisin paljon miellyttävämmän tavan.
(olikohan Kodin Kuvalehti)jutun jossa junakuski kertoi tuollaisesta tapauksesta, oli mennyt pitkään ennen kuin pääsi asian yli edes jollain tavalla. Todella törkeä tapa tehdä itsari toisen työpaikalla.
Olin melko keulavaunussa ja samassa vaunussa oli kaksi lasta yksin matkustamassa. Tyyppi jäi meidän junan alle ja lapset oli hiukan ihmeissään kun tyyppi huusi sieltä junan alta ja siltä yritettiin kysellä nimeä jne. Juna oli tunnin pysähdyksissä, konnari tuli sanomaan että siirtykkää istumaan toiselle puolen junaa ja laittoi verhot kiinni. Ilmeisesti siirsivät silloin tyypin pois.
Vasta vähän aikaa sitten Tapanilan kohdalla...
Olin melko keulavaunussa ja samassa vaunussa oli kaksi lasta yksin matkustamassa. Tyyppi jäi meidän junan alle ja lapset oli hiukan ihmeissään kun tyyppi huusi sieltä junan alta ja siltä yritettiin kysellä nimeä jne. Juna oli tunnin pysähdyksissä, konnari tuli sanomaan että siirtykkää istumaan toiselle puolen junaa ja laittoi verhot kiinni. Ilmeisesti siirsivät silloin tyypin pois.
ettei tarvitse useammin keskeyttää mun shoppailumatkaani junalla.
itsemurhakandidaatin aika tehokkaasti. Ja sairaanhoitajat ja lekurit on tyytyväisiä.
itsemurhakandidaatin aika tehokkaasti. Ja sairaanhoitajat ja lekurit on tyytyväisiä.
juna oli vasta lähtenyt Tikkurilasta. Ainakin aluksi oli hengissä kun huuteli sieltä. Ambulanssi oli toisella sivustalla, paloautoa en nähnyt.
Eiköhän ne palomiehet jotka kerää ne palaset?
itsemurhakandidaatti onnistuu junametodilla tappaamaan itsensä eikä enää ilmesty terveysasemille ja sairaaloihin ärsyttämään hoitohenkilökuntaa, joilla on paljon tärkeämpääkin tekemistä, kuten hoitaa poskiontelontulehduksia.
"toivottavasti edes sitten kuolevat kertalaakista! ettei tarvitse useammin keskeyttää mun shoppailumatkaani junalla."
kuski vaihdetaan ainakin.
itse asun junaradan varressa ja tässäkin kohdassa joku tuntematon nainen on kuollut.
Juna on varma tapa ja nopea. Lisäksi, jos katuu, voi viime hetkellä hypätä pois. (Toisin kuin esim talosta hypätessä, jos matkalla alkaa kaduttaa.)
Jää kylläkin usein epämiellyttävän kurjaa jälkeä. Telkkarissa oli kerran ohjelma kiinalaisista, jossa näytettiin, miten sukulaiset keräsivät radan varrelta pois osasia kuolleesta. Löytyi kallonpalanen, käsi sormineen jne. Eli aika karmaisevaa.
Eli tapa on nopea ja varma, mutta epäsiisti.
Oletteko miettineet, että välttämättä tämä henkilö EI tehnyt itsemurhaa, vaan kyseessä saattoi olla vahinko!!! (on sairauksia, jotka saattavat aiheuttaa ajan ja paikan tajunnan katoamisia kuten dementia jota 85000 suomalaisista sairastaa). Puhutte kuitenkin ihmisestä, jolla on omaiset!!!