Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostettiin koko perheelle laadukkaat ulkoiluasut. Rahaa meni 3200 euroa,

Vierailija
04.12.2009 |

(2 aikuista ja 2 lasta) mutta olen sitä meiltä että Suomen haastavassa ilmastossa pitää satsata vaatetukseen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se talvi vasta alkaa, nuo vaatteet olisivat maksaneet 1500.

Vierailija
2/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä mäkin ostaisin, jos olisin oikeasti rikas. Ja siis rikas todella tyyliin kuukausitulot nettona vähintään 15 000 ja päälle muuta varallisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä mäkin ostaisin, jos olisin oikeasti rikas. Ja siis rikas todella tyyliin kuukausitulot nettona vähintään 15 000 ja päälle muuta varallisuutta.

jostain muusta voi sitten säästää.

ap

Vierailija
4/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut vuosikausia lintuja ja seissyt melkoisessa myräkässä milloin missäkin kivellä tuntikaupalla. Kyvin on pärjännyt armeijan ylijäämävillapaidalla + perustoppatakilla ja toppahousuilla ilman sen ihmeempiä ominaisuuksia. En tiedä onko niihin mennyt edes satasta rahaa yhteensä. Ja talvikumpparit + vaelluskengät on riittäneet, vaikka vaelluskengätkin on jo 8 v vanhat...

Vierailija
5/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän jokaisella tuohon on varaa. nuo olivat sitäpaitsi alessa

ap

Vierailija
6/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut vuosikausia lintuja ja seissyt melkoisessa myräkässä milloin missäkin kivellä tuntikaupalla. Kyvin on pärjännyt armeijan ylijäämävillapaidalla + perustoppatakilla ja toppahousuilla ilman sen ihmeempiä ominaisuuksia. En tiedä onko niihin mennyt edes satasta rahaa yhteensä. Ja talvikumpparit + vaelluskengät on riittäneet, vaikka vaelluskengätkin on jo 8 v vanhat...

ei tavallisella tallaajalla ole varaa ostaa mitään vaelluskenkiä. Ne kuuluvat minulla aikakin samaan kastiin kuin golfinpeluu ja tennis.

Vierailija
7/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Minäkin, opiskelija, säästin lapsen elareista ja lapsilisistä itselleni laadukkaan skootterin. Kyllä kulkupeliin pitää satsata, en kai mä millään ruosteisella fillarilla kehtaa luennoille mennä. Säästin lapsen ruoasta ja vaatetuksesta, kyllä se hyvin pari vuotta pärjäsi puurolla ja perunallakin.

Vierailija
8/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain muusta voi sitten säästää. ap

Minäkin, opiskelija, säästin lapsen elareista ja lapsilisistä itselleni laadukkaan skootterin. Kyllä kulkupeliin pitää satsata, en kai mä millään ruosteisella fillarilla kehtaa luennoille mennä. Säästin lapsen ruoasta ja vaatetuksesta, kyllä se hyvin pari vuotta pärjäsi puurolla ja perunallakin.

Vierailija
9/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin yleensä samoin - en tarkoita nyt rahankäyttöä, vaan satsausta laatuun. Se sitten useita kismittää ja heti ollaan kateellisina kehumassa ostoja armeijan ylijäämävarastosta ja ties mistä. Tosiaan, laatua voi ostaa aleista ja vaikka ne olisivatkin sieltä, kyllä siitä hintaa koostuu neljälle hengelle ostettaessa!

Tämä on kummallinen punainen vaate tällä palstalla ja täällä Suomessa, jos joku johonkin pukeutumiseen satsaa. Minulle eräs hkiläinen putiikinpitäjä joskus sanoi, että heillä käy myös asiakkaita, jotka saattavat säästää jotain ostosta (esim. 500 euron laukku) varten. Ostavat sen sitten itselleen esim. joululahjaksi. Jos vaikka puoli vuotta/vuoden säästät jotain kallista hankintaa varten, voi sen ostaa melkein minkä tuloinen vaan - tai ainakin ap:n kaltainen 2.000 euron tuloinen. Näin minusta.

Vierailija
10/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan reilusti alle suomalaisten keskipalkan. Vaelluskengät ostin silloisista kesätöistä säästämilläni rahoilla, olisivatko maksaneet n. 120-150 e.

ei tavallisella tallaajalla ole varaa ostaa mitään vaelluskenkiä. Ne kuuluvat minulla aikakin samaan kastiin kuin golfinpeluu ja tennis..

Vierailija
11/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin -30% alehintaan laadukkaita ulkovaatteita, niitä ostin. Ostin myös alennuksesta melko reilusti sisävaatteita meille kaikille (myös 2 lasta ja 2 aikuista), myös kenkiä. Ihan hirveä summa vaatteisiin menee. En todellakaan ostanut edes kalleinta, mutta kertarysäyksellä nyt pitkäksi ajaksi eteenpäin. Nyt ei oikeastaan vuoteen tarvitse ostaa kuin jotain ihan pientä! Inhoan shoppailua, joten usein jaksotan sen kertarysäyksiin. Shoppailin mieluummin nyt kuin tammialen ryysiksissä ja hajaisissa tarjonnoissa.

Vierailija
12/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin yleensä samoin - en tarkoita nyt rahankäyttöä, vaan satsausta laatuun. Se sitten useita kismittää ja heti ollaan kateellisina kehumassa ostoja armeijan ylijäämävarastosta ja ties mistä. Tosiaan, laatua voi ostaa aleista ja vaikka ne olisivatkin sieltä, kyllä siitä hintaa koostuu neljälle hengelle ostettaessa! Tämä on kummallinen punainen vaate tällä palstalla ja täällä Suomessa, jos joku johonkin pukeutumiseen satsaa. Minulle eräs hkiläinen putiikinpitäjä joskus sanoi, että heillä käy myös asiakkaita, jotka saattavat säästää jotain ostosta (esim. 500 euron laukku) varten. Ostavat sen sitten itselleen esim. joululahjaksi. Jos vaikka puoli vuotta/vuoden säästät jotain kallista hankintaa varten, voi sen ostaa melkein minkä tuloinen vaan - tai ainakin ap:n kaltainen 2.000 euron tuloinen. Näin minusta.

niiden pitää olla todella laadukkaita. eivät ne muuten niissä oloissa kestäisi.

Vierailija
13/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan reilusti alle suomalaisten keskipalkan. Vaelluskengät ostin silloisista kesätöistä säästämilläni rahoilla, olisivatko maksaneet n. 120-150 e.

ei tavallisella tallaajalla ole varaa ostaa mitään vaelluskenkiä. Ne kuuluvat minulla aikakin samaan kastiin kuin golfinpeluu ja tennis..

jotain 60 euroa, mutta että noin paljon. Aivan jär-kyt-tä-vää. Oot kyllä tosi rikas.

Vierailija
14/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella toimivia ja LAADUKKAITA kamppeita kun saa huomattavasti halvemmallakin.

Toimin yleensä samoin - en tarkoita nyt rahankäyttöä, vaan satsausta laatuun. Se sitten useita kismittää ja heti ollaan kateellisina kehumassa ostoja armeijan ylijäämävarastosta ja ties mistä. Tosiaan, laatua voi ostaa aleista ja vaikka ne olisivatkin sieltä, kyllä siitä hintaa koostuu neljälle hengelle ostettaessa!

Vierailija
15/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan rahaan pienestä pitäen tottunut ei alentuisi moiseen leuhkimiseen. Laadun arvostus pitäisi olla itsestäänselvyys.

Vierailija
16/16 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni 450e. (2aikuista 2 lasta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme