Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni on selvä psykopaatti

Vierailija
04.12.2009 |

Miten selvitä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pomon työpöydälle!

Vierailija
2/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin aika vapaasti, eli kyse ei ole siitä.

Se vaan tuntuu haluavan huutaa mistä tahansa pienestä asiasta ja ylireagoivan kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku karjuu ja saa raivareita täysin ennakoimattomasti, se on vallan väärinkäyttöä ja työpaikkakiusaamista.

Mutta varaudu sitten siihen, että - toisin kuin tässä - sinun ON kerrottava esimerkkejä ja selvästi dokumentoitava missä ja miten ja mistä syystä pomosi on hepuloinut. Hanki mielellään myös todistajia tueksesi.

Vierailija
4/4 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut tuon. Pomo huusi ja mollasi asiakkaiden kuullen, piilotteli tavaroita ja syytti minua niiden hukkaamisesta. Kyttäsi selän takana asiakaspalvelussa ja moitti joka ikistä liikettä jonka tein. Teki kummallisia sääntöjä ja ohjeita ja kun noudatti niitä, tuli karjumaan, ettei sitä noin kuulu tehdä.

Työkaverit kärsivät ihan samalla tavalla kun minäkin, mutta heillä ei työn menettämisen pelossa ollut kanttia nousta vastaan saamaansa huonoa kohtelua.

Valitin työterveyteen ja parille isommalle pomolle, mutta siitä ei seurannut muuta kun iritsanominen. Siis minulle. Nainen oli erittäin hyvissä väleissä "ylöspäin" ja osasi manipuloida esimiehiään.

Onneksi sain maailman parhaan työpaikan parissa kuukaudessa. Jälkensä tuo silti jätti, nään ajoittain edelleenkin "painajaisia" entisestä esimiehestäni, vaikka tuosta on jo useampi vuosi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi