Ottaa ihan hirveästi päähän. Myöhästyin lapsen joulujuhlasta
Ehdin juuri paikalle kun ohjelma loppui. Mitähän 3-vuotiaani ajattelee kun äiti ei ollut näkemässä laulu- ja tanssiesitystä....
Kommentit (13)
Koska lähivanhempi juuri kieltäytyi neuvottelemasta elareiden tarkistuksesta työttömyyteni takia. Erilaisia on ihmisten päähän ottamiset.
kuinkahan paljon pientä lasta ottaa päähän kun oma äiti ei osaa ajoissa tulla paikalle!?!?!?
Tiedän että lastani harmittaa vielä enemmän, joten murhe on kaksinkertainen :-(
ap
Itse olen nk. uraäiti mutta en IKINÄ myöhästyisi. Asiat voi laittaa tärkeysjärjestykseen.
Mitä jos ap on vaikka lääkäri ja joutui hoitamaan potilasta pitempään kuin vuoro kestää? Tai sairaanhoitaja, ei aina voi häipyä jos vaikka leikkaus kestää odotettua kauemmin, että sori mun vuoro loppui nyt. Tai jos on vaikka pitkän matkan bussikuski ja liikenteessä vielä kun vuoron piti loppua? Eivät kaikki työt ole sellaisia että niistä voi nostaa kytkintä silloin kun on itse suunnitellut, tiedoksi uraäidille ja muillekin.
Itse kuljen työn vuoksi Hki-Turku väliä ja joskus käy niin että vaikka on lähtenyt ajoissa, jää juna johonkin matkalle seisomaan ja voi myöhästyä paljonkin. Pitäisikö tällaisina päivinä jäädä sitten varmuuden vuoksi kokonaan kotiin kun ei voi olla 101% varma että ehtii?
Pyydä anteeksi lapselta ap ja yritä jotenkin hyvittää. Kerro miten kovasti olet pahoillasi. Uskon että ottaa päähän.
synnärillä 99% todennäköisyydellä, kun meidän pk:n joulujuhlia vietetään. Juhlapaikkana Finlandia-talo.
Snif. Mies saa kuvata videokameralla, että voin edes jälkeenpäin katsoa lapsen kanssa.
päässeet kaksiin päättäjäisiini elämäni aikana: kuudennen luokan joulujuhliin ja lakkiaisiini. Isäni on lääkäri, joten hän ei koskaan päässyt ja äitini oli opettajana toisessa kunnassa, joten hänellä sattui aina olemaan jokin koulutyö samaan aikaan.
Ihan normaali, rakastava ihminen minusta on tullut. Pahinta mitä lapsellesi tästä myöhästymisestä voi seurata, että hän rupeaa aikanaan käymään av:lla.
Tottakai minua aikoinaan harmitti ja suretti. Ymmärsin kuitenkin tilanteen. Voisitko tulevaisuudessa ottaa esim lomapäivän juhlien ajankohdaksi?
äitienpäiväjuhlan ohi ja sen jälkeen ei ole tarvinut miettiä hoidanko itseni paikalle lasten juhliin. Ota säkin opin kannalta tämä :)
ap