Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko luultavasti eron miehestäsi jos tapaisit "unelmiesi miehen"?

Vierailija
03.12.2009 |

Vielä sykähdyttävämmän kuin mitä miehesi koskaan on ollut. Tämä uusi tapaamasi mies olisi kaikkea mitä kuvitella saatat ja vähän vielä päälle. Ja hän tahtoisi sinut. Kaikki olisi kohdillaan, intohimo, sielujen sympatia, yhteiset mielenkiinnon kohteet, samat arvot, olisit myös mielettömän ihastunut ja rakastunut, kuten hänkin. Eroaisitko miehestäsi ja hajottaisit perheen tuon unelmamiehen vuoksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut ei ikinä naimisiin -tyyppi ja hänen kanssaaan alttarilla 5 kuukaudessa.

Vierailija
2/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen minun ja mieheni suhteeseen ja se riittää. Ei se vaihtamalla parane ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo parasta mitä ajatella saattaa.

Vierailija
4/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. En siis ainakaan usko että noin toimisin. Yrittäisin parhaani mukaan pitää järjen pelissä mukana ja en siis edes päästäisi sitä peliä niin pitkälle. Mutta en voi vannoa 100% varmasti. Jos olisi huonompi kausi minun ja mieheni suhteessa ja jos se mies olisi todella kaikkea tuota (epäluulotkin tosin ehkä heräisivät tässä kohtaa... voiko noin täydellistä ollakaan?) niin en voi vannoa.

En tosin usko, että ikinä noin kävisi. Minulla on hyvä ja rakas mies ja se riittää.. Sekän niin paljon kokemusta ihmisistä/miehistä menneisyydeltä, että tiedän ettei täydellistä olekaan. Perhettä en todellakaan tahtoisi rikkoa!

Vierailija
5/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rikkoisi perhettä jonkin oikun vuoksi. Sillä oikku se olisi, koska toisen todelliseen tuntemiseen menee hyvin monta vuotta. Ja arvostan sitä mitä minulla on, en täysin itsekkäistä syistä tuhoa monen ihmisen elämää.

Vierailija
6/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta menty ja tehty. Ja olisin myös sanonut, että toisen tuntemiseen menee vuosia ja että se olisi hetken huumaa ja oikku, ja että en rikkoisi perhettäni sellaisen takia.

Vierailija
7/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut unelmien miestä ei taida olla olemassa

Vierailija
8/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en voi mitenkään vakavissani kuvitella että parempaa miestä löytyis ikinä! On tuo oma nimittäin niin hyvä :)

Vierailija
9/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en kuitenkaan usko että niin tulee käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän