Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkottaa kun on rakastaja?

Vierailija
03.12.2009 |

Mä oon tapaillu puoli vuotta varattua miestä tosi satunnaisesti. Kumpikaan ei ole halunnut suhteesta vakituista tai lähinnä mies on tuntunut haluavan pitää pakotien koko ajan vapaana. Nyt se kuitenkin viimeksi suuteli mua hellästi ja sanoi, että "sulla on kuule rakastaja". Pitäiskö toi ottaa nyt merkkinä vakavammasta suhtautumisesta "suhteeseemme"? Lisäksi sanoi, ettei edes halua päästä musta enää irti tai ylipäätään tästä suhteesta, koska se tuntuu niin hyvälle.

Tulkitkaapa mulle miehen sanatonta sanallista viestintää. ;)

Ja moralisoijat, adieu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessä on salainen pettämissuhde. Tulkitsisin tuon niin että hän haluaa pitää sinua rakastajattarena.

Vierailija
2/6 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei vaimoaankaan. Sitä se tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit miehestä todella tärkeä, hän haluaisi sinut ihan kokonaan. Nyt kelpaa seura ja vakipillu. Voi siis välittää sinusta mutta jos toivot jotain kestävää ja elämänrakkautta niin kokeile miestä joka ei pidä sinua "vain rakastajattarena".

Vierailija
4/6 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos pitää itseään rakastajana, niin ei halua muuta kun seksiä sun kanssa. Tai siis ettei meinaa ainakaan erota vaimostaan.

Sitäpaitsi teet tyhmästi. Onko kakkosena olo nyt sit autuasta? Odottaa että äijä jättää vaimonsa? Sillä on varmaan monia muitakin.

Vierailija
5/6 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit jo innostua olevasi tärkeä.. :(

Vierailija
6/6 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mies tarkoitti, että saa sinulta pimpsaa ja on siihen tyytyväinen. sitäkö haluat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän