Laihdutus onnistui :D
Ihanaa.. laitoin äsken jalkaani farkut jotka ostin ennen kuin aloin odottaa esikoistani.
Eikä ole yhtään tiukat..
Ihanaa farkut on kokoa 34 ja olen 170 senttiä pitkä..
JEE! :)
Kommentit (15)
kolmatta tässä alettu odottamaan. saa nähdä pääsenkö vielä alle 60 kilon. Onnea suorituksesta!
2
Minä tein saman ja olen itseeni tosi tyytyväinen. Nyt kolmen lapsen jälkeen olen vihdoin lähtömitoissa ja vanhat kuteet sekä muutama uusi kannustusvaate sopii päälle!!
T äiti 178cm/67kg
fiilis että tekisi heti mieli mennä ostamaan ihania uusia vaatteita :)
Minä jo kertaalleen tiputin painoa 8kg toisen lapsen syntymän jälkeen, mutta niin vain hiipi 5kg takaisin. Nyt olen taas tsempannut ja 2kg on lähtenyt ja olo on jo paljon parempi, motivoi kun iskee turhan nälkä, että ei sitten sitä ylimääräistä otakaan! :)
Kertokaa ihmeessä kuinka onnistuitte pudottamaan painoa :-D
ja hieman miettimällä mitä suuhun laittaa :D
Sydämelliset onnittelut!
Mitenköhän tuo onnistuisi meilläkin. Vaimo paisuu kuin pullataikina. Raskautta edeltävästä ajasta +20kg ja näyttää lisääntyvän vaan. Lapsi on 2v. Vaimo kinuaa toista, mutta sitähän ei tule, koska läskit vei seksihalut. Seuraavan raskauden jälkeen se on sitten varmaan +30kg!!!
t. pullukkamamman mies
täällä mamma joka haluaa 10kg painostaan pois, nyt 70kg ja vuosi aikaa jo toisen lapsen syntymästä.
kuin ennen lapsia, 5 lasta, 4 raskautta.
olisin varmaan painavampi kuin 17 v sitten, vaikka en olis yhtään lasta koskaan saanutkaan.
niin se vaan menee, kun vanhenee ja muuttuu.
Lasten kanssa. Ei siis kovin raskasta liikuntaa..
Kerran viikossa kävin tanssimassa(Olen tanssia harrastanut aina)
Kerran viikossa uimassa (tämä oli uusi laji minulle, en ennen uimahalleista pitänyt yhtään)
Ja meillä on 2 koiraa joten niiden kanssa tulee iltaisin lenkkeiltyä koko perheen voimin..
jos ei järkeistä syömistä samalla.
siinä mun avain parempaan kroppaan.Ja en puhu nyt mistään lähentäjä/loitontaja-vemputtelusta.
Itse olen tiputtanut 5 kiloa painoa pelkästään juoksun avulla, en tehnyt mitään muutoksia ruokavalioon.
Ruokavalioni vuoksi lihoin pikkuhiljaa tuon 5 kiloa parin vuoden aikana ja kun aloin juoksemaan 3x40 minuuttia viikossa, kilot tippuivat parissa kuukaudessa ja ovat pysyneet poissa jo pari vuotta.
Herkuttelen edelleen samalla tavalla kuin ennen, tosin perusruokavalioni on suhteellisen terveellinen. Herkkuja en vain saa jätettyä pois. Lenkkeilyn avulla saan pidettyä painon kurissa, ilman sitä painoni kääntyisi taas hitaaseen mutta varmaan nousuun.