Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hormonikierukasta?

Vierailija
03.12.2009 |

Esim. verrattuna kuparikierukkaan? Vauva synnytetty ja patistelevat neuvolassa ehkäisyasioissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli alavatsa arka ja tiputteluvuotoa kesti 3-4 viikkoa. Välillä se loppui ja alkoi sitten taas. Menkat tuli säännöllisesti niukkoina vuoden verran ja sitten hiipuivat pois. Nyt siis kolme vuotta ilman menkkoja tai muita vaivoja ja tyytyväinen olen.

Ainut miinus on huonontunut iho. Tässä iässä (34) kuvittelisi jo päässeen finneistä eroon, mutta mulle tulee poskiin ja kaulaan ja niskaan semmoisia pulleita punaisia näppyjä. Mutta jos valinta on menkat tai finnit, niin mieluummin otan nuo finnit.

Vierailija
2/3 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä on mahdotonta tietää, kumpaan joukkoon kuuluu jos ei kokeile. Kannattaa verrata eri ehkäisymenetelmien hyviä puolia (siis olettaen, että kuuluu itse siihen joukkoon, jolle ei tule niitä haittavaikutuksia) ja kokeilla sitten mielestään sopivinta vaihtoehtoa. Jos sitten osoittautuu että ei sovikaan, niin kokeilee jotain muuta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodot loppuivat heti, sitä kautta hemoglobiini parani 50 pykälää, vuodot ovat pysyneet poissa, ei oikeastaan minkäänlaisia vaivoja tai tuntemuksia. Olen ollut nyt yhteensä 7 v tyytyväinen h-kierukan käyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi