Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen on leppävaaran terveysasema?

03.12.2009 |

Onko levoton, vaikea saada aikoja ym. Olen ymmärtänyt, että leppävaara on aika levotonta seutua. Olemme muuttamassa sinne todennäköisesti keväällä. Olen maalta kotoisin ja hieman huolettaa jos lastenkin puolesta..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punatiilinen, aika iso.

Ei ole levoton.

On vaikea saada aikoja.

Leppävaara levotonta seutua... No ei kovin, mutta ei tietty mikään rauhallisuuden tyyssija. Paljon kerrostaloja ja paljon elämää. Mukava alue, jossa kaikki palvelut. Pohjois-Leppävaara minustakin ankein, Etelä-Leppävaara vielä kiva ja mukava, sekin voi kyllä muuttua ankeaksi. Mäkkylä ja Perkkaa rauhallisia nukkumalähiöitä, vaikka Perkkaata ei kauniina voi pitääkään.

Ihan täällä lapsia voi kasvattaa ;-) Nimimerkillä 11 vuotta täällä kohta asunut ja aion jatkossakin asua.

Maahanmuuttajia on kyllä jonkin verran, jos ne pelottaa. Itse olen taas kokenut rikkaudeksi ja kiitos maahanmuuttajien esim. oman lapsen ekalla luokalla oli 10 oppilasta ja 1,5 opettajaa + vielä erityisopettajan palvelut. Ei voi moittia.

Vierailija
2/17 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoja on taatusti pk-seudulla vaikeampi saada kuin maalla. Sama juttu joka puolella pk-seutua. Mikä asia sua huolettaa??

L-vaaran aseman tuntumassa jonkin verran spugeja. Mutta eipä niistä haittaa ole. Mäkkylä, Lintuvaara kivoja alueita (pohjoispuolella). Perkkaa kuulemma rauhallista (mutta ruma). E-leppävaara kuulemma jonkinverran levoton (mutta uusi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko levoton, vaikea saada aikoja ym. Olen ymmärtänyt, että leppävaara on aika levotonta seutua. Olemme muuttamassa sinne todennäköisesti keväällä. Olen maalta kotoisin ja hieman huolettaa jos lastenkin puolesta..

Leppävaaran terveysasemalle on lähes mahdoton päästä ilman akuuttia hätää. Kannattaa liioitella oireita, muuten ajat menevät kuukausien päähän.

Puhelinajanvaraukseen on turha soittaa, ei ehditä vastaamaan

Muuten Leppävaara on mukava ja rauhallinen paikka asua, olen viihtynyt itse jo lähes kolme vuotta.

Vierailija
4/17 |
21.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ajatellutkaan, että jollain terveysasemalla voisi olla levotonta.:)En siis jättäisi muuttamatta terveysaseman vuoksi, muuten kyllä Leppävaarassa se juna-aseman seutu on aika rumaa.

Itse olen asunut vähän aikaa Perkkaalla, tosi rumaa aluetta ja liian monikulttuurista mun makuun.

Vierailija
5/17 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terveysasemien ajanvarauksen uudistuminen auttanut? Soittavatko takaisin saman päivän aikana ja mikä mahtaa olla ei-kiireelliseen hoitoon pääsyn mahdollisuus vuoden 2012 alussa?

Vierailija
6/17 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni perustuvat viime vuoteen, syksyllä 2011 soittivat kyllä perään melko nopeasti (takaisinsoittojärjestelmä siis toimii), ei kiireellisiä- aikoja ERITTÄIN vaikea saada, meni n. 7 viikon päähän. Akuuttiaikoja ei saa kuin lapset ja aikuinen, jolla pää kainalossa.

Vierailija
7/17 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reunamat ovat kyllä levotonta.Teen työtä Leppävaarassa,kuljen päivittäin useita kertoja siitä läpi+olen siellä vielä vapaa-ajallakin ja kaikenlaiseen olen törmännyt.Oma poikani oli tulla hakatuksi bussiasemalla (ei yöllä),kerran häneen kävi joku narkkari käsiksi (onneksi rakennustyömaalta joku pääsi apuun),viimeksi kun toinen poikani meni oikojalle niin näki kun juopot/narkit tappeli,rautakangella hakkasi päähän,että aika hurjaa menoa,levotonta aluetta

Vierailija
8/17 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole koskaan joutunut täällä pelkäämään! Öisinkin olen liikkunut.

Vierailija
9/17 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa seutua! ja vähä liiankin rauhallista minun makuun.ei kuulu öisin edes elämisen ääniä vaikka asun sellon vastapäätä! ei edes naapurit metelöi. kesä vkloppusin voi bongata juopuneita muutaman.suosittelen lämpimästi muuttoa Lepuskiin.

Vierailija
10/17 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaan lepuskin terveysaseman sisätiloissa. Neuvolassa ja hammashoitolassa olen lähinnä asioinut. Sen sijaan terveyskeskuksen ympäristö on epäsiisi ja penkeillä notkuu juoppoja ja narkkareita enkä tykkää liikkua siellä yksin enkä varsinkaan lasten kanssa. Illalla on levotonta seutua. Radan eteläpuoli on paljon siistimpää ja rauhallisempaa aluetta, muuttaisin ennemmin sinne. Mitä tulee lääkäriaikojen saamiseen niin on todella vaikeata päästä läpi edes puhelimitse saatikka sitten saada aikaa. Lapsille onnistuu helpommin saada akuuttiaika, itselleni en ole koskaan saanut ja onkin ollut pakko käyttää yksityislääkäriä. Tämä ei ole vain Leppävaaran terveysaseman ongelma vaan koko Espoon.

Vierailija
11/17 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Leppävaara on rauhallinen paikka, kiitos siitä että suurin osa asunnoista omistusasuntoja. Olen viihtynyt hyvin jo 8v. Vanhalle puolelle en muuttaisi mistään hinnasta. Terveyskeskuksessa joskus käynyt, ja kaikki sujunut hyvin. Levottomuuksia ei ole ollut, mitä nyt pohjois-puolen deekikset pitää ohittaa läkkitorilla.

Vierailija
12/17 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Leppävaaran Arvausaseman Google Review:ta ja näkyy millainen paikka on kyseessä!!!

Varokaa tätä paikkaa!!!!

Vierailija
13/17 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaara on kivaa aluetta. Perkkaa on ruma mutta nukkumalähiö. Vermonniitty on just plkaistu maasta mutta ihan tavallinen lähiö.

Aikoja saa tarvittaessa ja on päivystävä sairaanhoitaja. Netin kautta voi varata aikoja.

Sellossa on mun lähikauppa ja spugeja näkyy milloin näkyy mutta eipä noista oo haittaa ollu.

Yli 30v asunut eikä täällä sen ihmeellisempää ole kuin missään muuallakaan.

Riippuu ihan itsestä millaiseksi paikan muodostaa.

HYVÄT ULKOILUMAASTOT.

Tutustu: www.espoo.fi

https://palvelukartta.hel.fi/ sieltä löytyy vaikka mitä valikoista,Espookin

hsl.fi  (Leppävaarasta vartti Hesaan)

Tutustu

Vierailija
14/17 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaara ei ole levottomampaa seutua kuin mikään muukaan lähiö. Täällä sitä haukutaan, koska se on haluttu alue asua, koska kaikki palvelut on lähellä ja liikenneyhteyden hyvät. Asuin siellä jo yli 15 vuotta. Nyt muualla, mutta muutan 6 kuukauden päästä takaisin, kun sain asuntoni juuri myytyä.

Terveyskeskuksessa olen käynyt siellä muutamia kertoja.

Pari huonoa kokemusta ja loput hyviä. Kerran pääsin sairaanhoitajan kautta päivystykseen ja vanhempi naislääkäri läksytti minua tivaamalla miksi sinne tulin, koska olisihan minun pitänyt tietää ettei asiani kuulu päivystysasioihin ja ettei sairaanhoitajat tiedä (aikamoista kollegan vähättelyä), toinen nuori n. 30 vuotias kandi mies oli hyvin epämiellyttävä kommenteissaan syksyllä 2017. Käyn hyvin harvoin lääkärissä.

Vierailija
15/17 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Leppävaaran arvausaseman joidenkin lääkäreiden ja hoitajien toimintaa tulisi julkiin niin heiltä lähtee luvat. Se on varma asia! Se mitä tuolla osataan tehdä potilaille, joista nuo kys. henkilökunnat eivät itse pidä, on jotain ihan sairasta.

Vierailija
16/17 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia ennen kuin päädytte kyseiselle arvausasemalle, lukekaa heidän Google Reviewta.

Varokaa ainakin lääkäriä (A-M Y-K)!!!!! Hänen kanssa en missään nimessä asioisi ilman, että nauhoittaisin kaikki keskustelut!!!!! Lämpimästi suosittelen!!!!! Hänen ihan oikeasti ei kuuluisi olla edes lähellä ketään potilasta!!!!! Puhun täysin omasta kokemuksestani ja hänen kyseenalaistaa toiminta kohdalleni on kritisoinut lähes kaikki lääkärit ja kirurgit. Minulle on sanottu suoraan, että mitä tuo lääkäri teki oli VÄÄRIN!!!!! Nyt kun minulla on lausunnot kehossasi tapahtuneista vaurioista niin voisin hyvinkin haastaa ei pelkästään kys. lääkäriä vaan koko arvausaseman oikeuteen sillä tuolla jopa ylilääkäri ei osannut myöntää hänen alaisensa tekemä tahallista hoitovirhettä. Tämän takia paikan ylilääkäri epätoivoisesti lähti kalastamaan ilman erillistä lupani minun kaikkia potilastietoja muualta, jotta olisi löytänyt jotain mihin voisi vedota että minkä takia A-M Y-K lähti toimimaan näin sairasti!!!! Mutta onneksi mikään ei voi peittää sillä nimike minkä kys. lääkäri käytti minusta on tallentunut järjestelmään ja hänen tekstejä ei kukaan voi poistaa missä kertoi luulosairaudesta!!!!!!

Tämän takia en turha varoittele hänestä ja koko paikasta. Monilla heillä ei muutenkaan ole sitä tarvittava ammattitaitoa.

Tapahtuman jälkeen vaihdoin Tapiola terveysasemalle ja voin kertoa, että huomattavasti asiallisempaa ja osaavampaa henkilökunta. Siinä näkee, että on tasoa ja siellä oikeasti välitetään potilaiden hyvinvoinnista eli täysin toisin kuin Leppävaaran arvausasema!!!!!

Vierailija
17/17 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta terveysasema vaikutti ihan "keskiverrolta", mitä siellä olen joskus lasten kanssa käynyt. Itse en ole siellä asiakkaana käynyt, ainoastaan labrassa.

Moni sanoo, että Perkkaa on ruma. No talot on tietty sitä 70-luvun (tai osa 90-luvun) alkua, mutta pihathan ovat hyvin viihtyisiä ja asukaspuisto kiva. Ja ehkä vielä kivempi peruskorjauksen jälkeen. Alue saa myös uuden koulun ja isomman kaupan lähivuosina. Ja tiedän, että esim. Miekan talot ovat hyvin pidettyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi