Entä tämä illanistujaismenu?
Vuohenjuustosalaatti ja lämpimiä sämpylöitä
mini Toast Skagen-leipiä
glögiä ja pipareita
sinihomejuustoa ja brietä, ehkä joku 3. juusto
glögikakku tai joku muu makea kakku
Kommentit (11)
joten laittaisin tarjolle jotain kolmatta neutraalimpaa juustoa.
vuohenjuusto salatti ja lampimat sampylat ei oikeen sovi yhteen. juustot ja skagenit ihan jees. miks et tekis ihan vaan lampimia voileipia ja tuon salattin + piparit ja glogi.
vuohenjuustosalaatin sijaan ihan vihreän salaatin, johon hyvää oliiviöljyä ja balsamicoa. Muuten tulee liian juustoista.
Juustotarjottimelle ehdottomasti joku kolmas neutraali juusto, miksei vielä neljänneksi joku tuorejuustokin, jos joku haluaa sämpylälle sipaista.
Ei glögikakkua, mutta joku hyydykekakku voisi olla hyvä. Jos et tee kakkua, niin laita pipareiden lisäksi tarjolle vaikka suklaata ja pähkinöitä.
erityisesti pitkään kypsytettyjä, voimakkaita juustoja. Kuitenkin VIHAAN homejuustoja sekä vuohenjuustoa. Miksi et voisi laittaa jotain "oikeaa" juustoa edes johonkin juustoruokaasi? Nythän sulla on pelkkiä pehmeitä homejuustotyyppisiä...
ja leipää ja juustoa.. Toki, jos ystävät ovat todella juustofaneja, itse en olisi vieraana ihan tyytyväinen.. Ja jotain muutakin makeaa kuin piparit..
ei paljon syö.
Ja sopiiko ne edes yhteen?
Itse inhoan homejuustoja enkä myös oikein pidä vuohenjuustosita. Itse kaipaisin jotain raikkaampaa.
Jokainen voi ottaa sitä mistä pitää ja jos ei pidä, voi olla ilman. Ei emäntä voi jokaista vierasta miellyttää tai sitten joutuisi tekemään jokaiselle omat syötävät.
eikä ainakaan mitään glögijuustokakkua glögin ja juustojen jälkeen ;-)