Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin kannattaa ostaa rattaat, pinnasänky yms.? ov

Vierailija
02.12.2009 |

huomasin jossain kaupassa olevan nyt tämän vuoden mallit alennuksessa, kannattaako ostaa nyt vai odottaa tammikuuhun, onko silloin niistä enää mitään jäljellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut ostaa heti kun sopivat löydän. :)

Vierailija
2/9 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä asut jne.

Me asutaan pk-seudulla. Lapsi syntyi helmikuun alussa. Koska meidän entisen kodin eteinen oli todella ahdas, haettiin vaunut vasta kun lapsi oli 2 vkoa vanha. Oli selvitys tehty jo hyvissä ajoin ja hyvä niin koska juuri silloin alkoi ale ja saatiin vaunut 400 eurolla.

Nukkui yli 2 kk äitiyspakkauksessa, eli pinnasänky ostettiin vasta keväällä.

Vaunuja on maailma pullollaan ja vaikka asuisit missä korvessa, matkahuolto toimii joka paikkaan. Tietty asiat ovat huomattavasti helpompi hoitaa ennen vauvaa, mutta mä halusin vaunut vasta vauvan syntymän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahallisestihan se on järkevää. Ja jos tilaa on.

Itse sain pinnasängynkin kesällä vaik joulukuussa oli laskettu aika.

Vierailija
4/9 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilaa on joten ajattelimme nyt sen hankkia. Mietin vain onko rahallisesti nyt hyvä aika vai vasta tammikuussa?

Vierailija
5/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsella sitten niitä rattaita jos jokin menee pieleen...

Onko miehesikin raskaana kun hänellä on oikein laskettu aikakin?

Vierailija
6/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin vaunut serkulta 3vkoa sitten, pinnasänky haetaan tällä viikolla kun se piti tilata.

Mä en ainakaan halua jättää isoja hankintoja viimetippaan.

Vierailija
7/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos la on kesällä?

Vierailija
8/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ko. hankinnat tehdä vaan että onko tammikuussa aleja jolloin kannattaa ostaa vai nyt? milloin tämän vuoden mallit on alennuksessa? Anteeksi jos olen ollut epäselvä...

Ap

Vierailija
9/9 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalle korisängyn 6 kk ennen laskettua aikaa, kun satuin saamaan tuttavalta todella, todella, todella edullisesti aivan uudenveroisen (sellanen Annansilmät Aitan rottinkinen Viivi-sänky). Koko syksyn oli kiva fiilistellä, että tuohon se lapsi sitten tulee. Oli jotenkin uskomatonta katsoa sitä omaa lasta ekaa kertaa sitten maaliskuussa siinä sängyssä.

Vaunut tulivat 1 kk ennen laskettua aikaa. Niillä oli todella pitkä toimitusaika. Olikin hyvä, että vaunut olivat heti, kun tultiin sairaalasta kotiin. Silloin oli upeat muutaman plus-asteen aurinkoiset kevätpäivät, joten lapsen kanssa lähdettiin kokeilemaan ulkoilua (10 minuuttia) heti ensimmäisenä koti-päivänä. Ei siinä vaiheessa olis halunnu enää olla missään vaunuostoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi