Lapsen kummi kysyy mitä lahjaksi
niin mitä sanot, tai jos kerrot esim vaihtoehtoja (kuten itse teen) niin minkä hintaisia lahjat on?
Itse pähkään nytten aivan kamalasti, kun kaikki mitä tarvitaan tai lapsi haluaa maksaa meilkein kaikki yli 20¨€ tai jopa 30¨€ ja itselläni menee ajatuksissa moraalinen raha lahjanhinnassa pyytäessä: se noin 20¨€
Eli en voisi mitenkään pyytää kummia esim ostamaan jotain kallista pleikkapeliä, vaikka lapsi niin tahtoisi, en edes kehtaisi kertoa vaihtoehdoksi niin kallista.
Itse ollaan ihan hyvin pärjäävä perhe ja lapsiemme kummeista monet meitä parempi tuloisia ja osa vielä lapsettomia, mutta silti.
Kommentit (3)
esim. lisäosia brio-junarataan - perusrataosat alle kympin ja ylähintaa ei taida olla ;)
Lisäksi mainitsen aina, että esim. kirjat ja kaikki muutkin lahjat ovat lapselle mieluisia... Eli jos onkin jotain muuta mielessä, niin siitä vaan!
Lapsi pitää kirjojen lukemisesta, musiikista, Littlest Pet Shopeista, askartelusta, vaatekoko on 104cm, ilahtuu varmasti kaikista lahjoista, olet joka vuosi keksinyt aina tosi mukavia.
askartelujuttuja. Vaatetta, sanonut vain koon.
En mitään tarkkaa saa sitten itse valita minkä hintaista.