Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjät joulukuuhun!!

01.12.2009 |

Iltaa naiset!

Toivottavasti rauhallisissa merkeissä tuli pikkujoulut vietettyä? ;)

Sarde ja Rizza superhyper onnittelut plussasta ja paljon tarrasukkia molemmille!!!! Ihanaa kuulla hyviä uutisia! =) =) =)

kjt-78 kivaa kulla sinustakin ja tsemppiä piinapäiviin, tarrasukkia tarvitaan sielläkin!! =)

Itselläni hiljaiseloa edelleen, joulukuulta taitaa jäädä ne vähäisetkin hoidot väliin joulun takia, että sitä pikakelausta täälläkin toivotaan. Vaikka muuten kyllä olen jouluihminen erittäin suurella sydämellä!!!!!

Iloista joulumieltä kaikille tästä kaikesta huolimatta!

-mirggu

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut plussasta! Kyllä ne polilla vielä ultraavat, käsittääkseni noin kaksi viikkoa plussaamisen jälkeen. Katsovat että kyseessä on normaali raskaus. Tämän jälkeen sitten seuranta tapahtuukin omassa neuvolassa. Hyvää alkavaa vuotta sinulle ja kaikille muillekin! Itse en ole vielä pettymyksestä toipunut, taidan pitää tässä selkeästi muutaman kuukauden tauon.

Vierailija
22/40 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Nyt se joulu on sitten kelattu yli ja ensi maanataina on odotettu ultra aika. Jospa niitä muniksia olisi enemmän kuin 2kpl. Olen syönyt divinaa 2kk. Pistokset alkaa ensiviikolla ja punktio on suuniteltu tehtävän viikolla 3-4. Tulispa nyt jotain tulosta.

Viimeyönä näin unta että oksensin ja mieheni kysy miksi sä oksennat. Kerroin olevani raskaana. Aamulla selvisi että unta se vain oli. Unta vain hyvät naiset...

Ihana kuulla että on tullut monta plussaa tällä palstalla.

Onnea koko sydämesta kaikille plussanneille :)

Mun tavoite on tulla raskaaksi keväällä.... tai jos se ei onnaa niin sitten syksyllä, tai keväällä 2011 tai talvella 2035 jolloin mä olen jo eläkkeellä.

Levollista uuttavuotta kaikille!!!! Hip hei ja jippii täältä sohvan pohjalta.

Tuut 68

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi ja sama toive, saada vauva!

Meillä alkaa hoidot alusta eli pakastimessa ei enää ole alkioita ja julkisella kun hoidossa ollaan niin uudestaan IVF jonoon ilmoittauduin tänään. Hoitojono kuulema n. 5 kk eli kesäkuussa kait kutsuvat ja IVF alkaa alusta. Kauhean innostunut en jaksa olla, ei yhtään huvita aloittaa alusta. Mutta onhan tässä vielä 5kk aikaa miettiä lähteekö tähän touhuun vielä vai ei. Luojalle kiitos tuosta 5-vuotiaasta esikoisluomupojasta :-)

Nyt siis aioin elää normaalia elämää seuraavat 5kk ja pitelen hiukan palstataukoa samalla myös. Toki käyn lueskelemassa miten teillä muilla hoidot etenee, TSEMPPIÄ NAISET!

Vierailija
24/40 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtoikohan sulla susanna_83 käydä tuuri ja tulossa olisi maailman paras joululahja? Mulla alotettiin klomit just viime kierrossa kolmen vuoden raskaaksi yrittämisen jälkeen ja heti ovulaatiossa plussattuani menin inseminaatioon ja se tuotti sitten meille plussan myös raskaustestiin. Nyt kovasti jännätään, että onnistuukos tämä raskaus, kun on yksi keskenmeno takanapäin. Ensi perjantaina päästään varhais ultraan kun on viikko 7 menossa. Toivottavasti sullakin tärppäs.

Vierailija
25/40 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että sulle kävi samoin ja heti hoidot toimivat. On se ihmeellistä miten pienestä se oli kiinni. Olis vaan tajunnut aikaisemmin lähteä näihin hoitoihin niin olisi jäänyt monet itkut itkemättä. Nyt sitten vaan odotellaan ja voidaan huonosti ja väsyneesti. Onnea odotukseen!

Vierailija
26/40 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se pieni sydän sykkii

Vierailija
27/40 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän ihme tässä on vikana tässä sivustossa kun teksti ei tule näkyviin...eilen kuitenki sykki pieni sydän ruudulla lujaa

Vierailija
28/40 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkä hetki oli :) itku silmässä sitä katseltiin :) h7+2 :)

29/40 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksikin onnittelut marraskuussa plussanneille!!!! Mahtavaa, että hyviäkin uutisia saadaan lukea!!

Marraskuu meni aika hiljaiselossa näissä merkeissä, lokakuussahan sain ekan ICSIn jälkeen negan. Pettymys oli suuri, mutta nyt katseet on suunnattu kohti uutta yritystä. Tulossa siis eka lääkkeellinen PAS. Pakkasessa on kaksi huurre-nenää, joista toinen siirretään.

Tällä kertaa yritän olla ajattelematta liian pitkälle, ettei sitten pettymys tuntuisi niin pahalta kuin viimeksi. No, nyt ei voi kuin pitää itsestä mahdollisimman hyvää huolta ja peukut pystyssä!

Vierailija
30/40 |
02.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi ensimmäinen ivf varattu ensi viikolle, tai katsotaan nyt miten tässä käy. Viikon pistin Puregonia huonolla tuloksella. Eilen oli ultra ja tuloksena 4 säälittävän pientä rakkulaa. Nyt Puregonin rinnalle lisättiin Menopur, siis kolme pistosta iltaisin. Jollei nyt lähde kasvamaan, niin sitten ei varmaan millään... Perjantaina olisi uusi ultra, jännittää! Monta vuotta takana yritystä luomulla ja 4 epäonnistuneella inseminaatiolla. Vastoinkäymisiä on ollut paljon, lähes joka hoidon yhteydessä on ilmennyt jos jonkinnäköisiä ongelmia. Väkisinkin miettii, että onko luonto todellakin sen tarkoittanut näin ettei meille pikkunyyttiä suoda. :(

Vierailija
31/40 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut sairaalasta! Raskaus sai hyperin sitten niin pahaksi, et olen ollut osastolla tiputuksessa maanantaista asti. Vatsassa on pari litraa nestettä, vatsa on suuri ja olo on karmea. Kohdussa onneksi on kaikki ok, vaikka lääkäri sanoi, et on nyt kohonnut keskenmenoriski hyperin takia.

32/40 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Rizza, kuulostaa kurjalta! Peukkuja!!! Toivottavasti tilanne alkaa helpottamaan pian ja kaikki menee lopulta hyvin! Tsemppiä ja jaksamista!!

Vierailija
33/40 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa tänne!

Mulla pcos, eka clomikierto takana, ja tänään löydetty hieno 18mm johtofollikkeli ultralla. mahdollisesti vkonloppuna ois tärpit, peukut sinne! kovasti tahtoisin joululahjanyytin...en mitään niin tahdo kovasti! Kellään kokemuksia clomien jälkeen raskautumisesta? miehellä on superspekua, lääkäri totes tänään että tosi laadukasta tavaraa on :D meikällä vaan se ovis luuraa jossain...siihen nyt clomeista toivottavasti apua! 1.5v yritystä takana...

Vierailija
34/40 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Rizza.Pidetään peukut ja varpaat pystyssä et kaikki menisi lopulta hyvin.

Itse kävin tänään uudestaan HCG verikokeessa ja kaikki on hyvin. Ultraan menossa joskus joulun aikaan.

Toivon vaan, että kaikki menisi paremmin kuin keväällä ja loppuun asti raskaudessa pääsisi.

Sarde

Vierailija
35/40 |
04.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti plussanneille!!

Minä oon vähä pitäny palstataukoa ja odotellu PAS:ia. Meillä siis IVF:n tuoresiissosta ei raskaus alkanu ja pakkasessa vain kaksi alkioita yhdessä erässä.

Kolmet menkat on nyt välissä ollu ja tuleva maanantaina olisi nyt kauan odotettu PAS. Toivottavasti pakkasukot selviää sulatuksesta, onko kellään kokemusta, että mikä on yleensä hävikki noissa ku meillä ei oikein olis varaa menettää noita jo sulatuksesa?

T: Jaanuli

36/40 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pe ultrassa ja todettiin, että limakalvo on vielä liian ohut PASiin. Estrogeni-annosta suurennettiin ja tänään uusi uä. Tilanne sama, joten turha tehdä siirtoa tässä kierrossa. :( Nyt sitten tulee välikierto (siirto osuisi klikan joulusulun aikaan) ja siirto menee tammikuulle, jonnekin puolen välin-loppukuun tietämille. :( Tää ainainen jonkun (verikokeen/uä:n/jonkun muun) odottaminen on välillä niin tuskastuttavaa... Seuraava yritys sitten Puregonin ja Pregnylin voimalla.

Jaanuli: kysyin samaa lääkäriltämme ja hän sanoi, että HYVÄlaatuisista alkioista n. 70% selviää sulatuksesta. Toinen lääkäri mainitsi aiemmin syksyllä luvun 40%, se oli kaiketi sitten keskimääräinen luku???

Me ollaan näköjään aika samassa tilanteessa. Ekan ICSIn jälkeen raskaus ei alkanut ja pakkasessa 2 alkiota. Ne on omissa oljissaan, joten seuraavan siirron jälkeen, jos hyvin menee, meille jää vielä toinen pakkaseen.

Vierailija
37/40 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään oli PAS ja molemmat alkiot selvisivät sulatuksesta. Nyt kohdussa siis kaksi alkioita ja alkaa kahden viikon piinailu.

Jaanuli

38/40 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut tästä vaiheesta! Hienoa, että molemmat kestivät sulautksen! Toivotaan, että hyvä meno jatkuu ja tulos on toivottu! Pienille kyytiläisille siis neuvoksi, ottakaahan tiukasti kiinni! b

Vierailija
39/40 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosiaan Clomikierto takana. Viime to follikkeliultra, jossa hieno johtofollikkeli. Epäili että vkonlopun aikaan ois ovis, nyt on sit pupuiltu ihan urakalla, ja testiä ottanu ja kaikkee...eilen tuli testiin positiivinen, jota vähän mietin onko positiivinen vai ei, mut tänäaamuna ei ole mitään epäselvyyttä positiivisen kanssa! Nyt peukut pystyyn urakalla...miestä ärsyttää kun pupuilua on ollu melkein jokapv nyt kohta vkon ajan, mut niiiiiiiin hirveesti tahtoisin nyt sen pienen jo

Vierailija
40/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puregonin pistäminen tuotti tulosta 24 munasolua joista 9 hedelmöittynyttä. Nyt sitten yksi siirretään. Kamalan väsynyt olo ja punktiota seuranneena päivänä supisteli. Oli aika outo olo, ajattelin että entäs kuukautiset alkaa ennenkuin yhtään ehditään siirtämään. Ja sitten pelkäsin sitä hyperiä, millaiset oireet siinä tulee? Minulle ei ole poliklinikalla kerrottu mitään muuta kuin se mitä milloinkin ollaan tekemässä. Sain kuulla että ivf hoidosta tulee opetusvideo nettiin vuodenvaihteen jälkeen, että ihmiset saisivat tarkemman kuvan siitä mitä siinä tapahtuu. Pitää linkittää tännekin kunhan saan osoitteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi