Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hallintoalan/toimistotyöntekijät
01.12.2009 |
Asun ulkomailla, olen Fi maisteri (suomesta valmistunut, eli ope) mutta ollut ulkomailla töissä kouluissa (yliopisto/lukio) toimistossa vuosia. Voiko Suomesta saada hallintoalan/toimisto töitä ilman kaupallista koulutusta, vai pitääkö mun palata 'opeks' jos takaisin muutan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan hyvin voit hakea toimistotehtäviin. Kannattaa hyödyntää kielitaitoa, eli hakeutua kansainvälisten yritysten palvelukseen.