Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin. Määritelkääs asiantuntijat nyt se HYVÄ MAKU!

Vierailija
01.12.2009 |

Odotan innolla! Oma mielipiteeni tosin on, että hyvää ja huonoa makua ei voi edes määritellä. Toinen tykkää toisesta, toinen toisesta.

Uskon, että omakin kotini olisi monen mielestä mauton (pidän ns. mummolatyylistä, eli paljon pitsiä, puupintaa, perinne-esineitä,räsymattoja).

Koti on minun, ja minä siellä asun. Miksi minun pitäisi sisustaa kotini vaaleaksi ja moderniksi, jos se ei minua miellytä? Vain, koska se on nyt muotia. Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä muut kodistamme ajattelevat. Minusta se on kodikas, ja se on pääasia. : )

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy koskaan arvostelemassa noita asuntoja, mutta mielestäni maku on hyvä, kun se on yhteneväinen. Noudattaa tiettyä linjaa ja on miettty. Sekasotku ei ole hyvää makua. Eli se, että on vähän sitä ja vähän tota.

Vierailija
2/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan minkä tahansa tyylilajin voi tehdä hyvällä tai huonolla maulla. Se vaan on jotain sellaista, että materiaalit sopii hyvin yhteen, värit ei riitele jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että on eri sarjoja, mikään ei sovi toisiinsa. Sille on ihan oma tyylisuuntakin. En nyt vain muista nimeä...

Pointti on siis se, että mikä on sinusta sekasotku, on toisen mielestä kaunista.

Vierailija
4/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta pätkääkään, mitä muut kodistamme ajattelevat... Odotan innolla!

sisustuksestanne tekemään?

Vierailija
5/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli että on eri sarjoja, mikään ei sovi toisiinsa. Sille on ihan oma tyylisuuntakin. En nyt vain muista nimeä... Pointti on siis se, että mikä on sinusta sekasotku, on toisen mielestä kaunista.

Mä oon semmonen :-)

Vierailija
6/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että omakin kotini olisi monen mielestä mauton (pidän ns. mummolatyylistä, eli paljon pitsiä, puupintaa, perinne-esineitä,räsymattoja).

eli sun asuntosi ei ilmeisesti ole mauton, katsos kun se mauttomuus on sitä, että ei ole mitään tyyliä, vaan se sisustus perustuu seuraavanlaisiin asioihin:

- saatu sohva ilmaiseksi, ihan yks hailee minkä värinen

- löytyi matto alesta halvalla, ei nyt sovi sohvaan, mutta oli halpa

- on verhot tarjouksessa, mennään ostamaan, jälleen pääkriteerinä halpuus

- saadaan serkunkumminkaimalta joku vanha kirjahylly, otetaan se edes näkemättä millainen se on, sitten se täytetään kaikenmaailman krääsällä ja eriparisilla kuvakehyksillä

- kun tulee viereita, ei piiloteta pyykkikoria, mitäs se haittaa vaikka sen näkevät jne

Ja tätä halvalla "sisustamista" siis ei sovi sekoittaa niihin, jotka sisustavat kotinsa kirpputorilöydöillä, koska näillä ihmisillä taas on joku tietty juju mitä he etsivät.

Kyllä sisustuksessa voi huonon maun määritellä, se on suunnittelematon sekamelska, jossa ei edes siivota. Sotkuisuus on huonoa makua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän