Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikaan matkustaneita? Kannattaako ost"paikka matkalaukulle"?

Vierailija
01.12.2009 |

Ryanair:

Aika hämäävää mainontaa, halvat lennot, mutta ei mainintaa siitä, että kaikki muu pitää ostaa erikseen, hintaan ei sisälly edes matkatavaroita. Käsimatkatavarat sentään saa ottaa veloituksetta. Yksi matkalaukku, max 15kg maksaa 30e/matkustaja. Onko mielestäsi ok?

olen varaamassa matkaa ensi viikoksi, muutamaksi päiväksi. Mennään pikalomalle mieheni kanssa, tarkoitus löytää esim. joululahjoja lapsille. Onko kukaan mennyt autolla Riikaan Tallinnan kautta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryanair on halpalentoyhtiö, mikä tarkoittaa, että todellakin maksat kaikesta extrasta. Maksa lennostasi enemmän jollain muulla lentoyhtiöllä niin saat "ilmaiseksi" ne matkatavarat mukaan.

Riiassa hintataso ei ole olennaisesti matalampi kuin Suomessa, ei varsinkaan siellä missä turistit pyörivät.

Vierailija
2/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa halpisyhtiöltä liput, niin monesta asiasta joutuu maksamaan erikseen.

Sinä olet ainoa, joka osaa sanoa, kannattaako matkalaukkuhintaa maksaa. Minulla mahtuu käsimatkatavaroihin helposti viikonloppumatkan tavarat + tuliaiset, mutta ei ehkä kaikilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalaukku johon tuliaiset yms.

olen lentänyt kerran aiemmin ryanairilla, treelta osloon, enkä muista maksaneeni rinkasta mitään, joka siis meni ruumaan

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi