Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on sinun miehesi ja sinun elämäsi?

Vierailija
01.12.2009 |

Oletko onnellinen, vai oletko koskaan harkinnut eroa tai jopa eroamassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aaltoliikettähän se suhde on. Salaisuus on se, että kumpikaan ei lakkaa rakastamasta samaanaikaan toisen kanssa. Kun toinen on kyllästynyt, toinen kantaa.

Tällä hetkellä tuntuu hyvältä, onnelliselta. 2 alle 3v lasta, jotka osaltaan vaikuttaa parisuhteeseen.

Vierailija
2/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luotettava, tavallinen perusmies; rehellinen, kätevä ja lämmin. Elämä on rauhallista, eikä ole käynyt mielessäkään erota. Aiemmin olen saanut osani jännityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osallistuu kotona, rakastaa perhettään... Parisuhde on onnellinen ja itsekin olen hyvin onnellinen tässä tilanteessa. Elämässäni on ollut paljon surua ja on edelleen, mutta hyvä parisuhde kantaa ja antaa voimia. Ei ole käynyt mielessäkään erota, aviossa kohta 10 vuotta.

Vierailija
4/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä on juttuja, joita ei yhdeltä ja samalta mieheltä voi saada, mutta ne on enemmän omaa rimpuilua kuin mitään vakavaa. Yhdessä 15 vuotta, naimisissa pian 10. Kaksi pientä lasta.

Vierailija
5/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty joskus arki väsyttää eikä suhdekaan tunnu mitenkään hehkeältä mutta useimmiten ihmettelen miten olenkaan noin ihanan miehen saanut. Tuntuu että olen vähintään yhtä rakastunut kuin alkuaikoina.

Vierailija
6/6 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tunnen olevani rakastettu

-saan osoittaa hellyyttä ja rakkautta niin paljon kuin sielu sietää (exää ei saanut edes hymyillen katsoa, ellei heti ollu jalat levällään)

-minua hemmotellaan

-ei olla koskaan riidelty/tapeltu

-luottamus on vahva

-rakkaus vain kasvaa vanhetessaan

-seksielämä kukoistaa

-en ole koskaan ollut niin onnellinen kuin olen hänen kanssaan