Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla vauva ja isompia lapsia, miten usein ja miten pitkään kerrallaan ulkoilette?

Vierailija
01.12.2009 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä saatetaan olla ulkona periaatteessa aamusta iltaan, jos on lepposa ilma, syödäänkin pihalla. Jos tulee räntää tai vettä vaakaseen tasoon, ei mennä ollenkaan. Eikä kovilla pakkasilla. Isommat toki voivat olla niin paljon kuin jaksavat ja viihtyvät...

Vierailija
2/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä noin 9-11. Aina välillä mennään myös iltapäivällä tai illalla ulos, mutta ei joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin jouduttiin tulemaan sisälle heti, kun vauva heräsi. usein puin vauvan ja esikoisen sekä itseni ulos ja vartin päästä sisälle. oli aika turhauttavaa.

nykyisin ulkoillaan ainakin lounaan jälkeen välipalaan saakka, eli 2 tuntia ainakin.

Vierailija
4/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v, 4v ja 5v. Ekan kuukauden minä olin vauvan kanssa pääsääntöisesti sisällä ja mies oli illalla isompien kanssa ulkona. Syynä minun ja vauvan sisällä oloon oli minun todella huono vointini, mies kyllä välillä otti vauvankin ulos.

Nyt on sitten parin kuukauden ajan taas ulkoiltu kuten yleensäkin eli aamulla ulos 9-9.30 ja sisälle 11-11.30 sit syödään ja on päikkärit (vauva nukkuu millon haluaa) ja sit taas välipalan jälkeen ulos 15-15.30 ja sisälle tullaan 16.30-17.30välissä

Aamulla ja illalla siis 1,5-2tuntia ulkoilua. Ulos mennään, vaikka satais vettä ees vähäks aikaa, muuten isommat on ihan pilikaaneja sisällä eikä sitä jaksa kuunnella. Liian kovilla pakkasilla ei mennä ulos.

Vierailija
5/5 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvällä ilmalla pari kertaa päivässä, sateella kerran tai ei ollenkaan. Joskus ja varsinki viikonloppuisin käydään kolmekin kertaa jos hyvä ilma. Silloin ollaan koko perheellä ulkona.

Ja viivytään 30min pariin tuntiin, riippuu niin ilmasta. Kesällä melkein asuttiin ulkona =)

lapset 4,5v 2,5v ja 10kk