Lue keskustelun säännöt.
Kävin juuri 5-vuotiaani kanssa 3 km hölkkälenkillä.
30.11.2009 |
Poika on aina kinuamassa mukaan kun lähden lenkille ja nyt päätin antaa periksi. Ajattelin, että matka menee suurimmalta osala kävelyksi (eikä se olisi mitään haitannutkaan), mutta yllätyin lapsen kunnosta ja innosta :) Itse teen toki pidempiä lenkkejä ja juoksen nopeammin, mutta tästä lähin poika pääsee kyllä pikkulenkille mukaan aina kun huvittaa!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvin ne lapset pärjää pitempiäkin matkoja.
Meillä 6v. harrastaa yleisurheilua ja on parhaimmilaan noissa pitkänmatkan juoksuissa, vaikka kilpailee vielä vuotta vanhempia vastaan.
Viikko sitten oli isänsä kanssa lenkillä( isi käy nyt maraton koulua ja kun itse olin vanhempain illassa otti isi lapsen harjoituksiin mukaan näyttämään aikuisille vähän mallia :-0 )ja oikein odotti sitä. Oli ihan into piukassa ja valmiina lähtöön kun isi tuli kotiin. Oikein hoputti isää et :"mennään jo isi!"
Hienoa että jaksat harrastaa lapsesi kanssa ja antaaa hänen osallistua myös urheiluun.
lapsethan tarvii yllättävän paljon liikuntaa.
Meillä tuttavaperhe ,jonka lapset 3-luokkalaisia ja äiti san et eihän tuon ikäiset nyt jaksa kävellä 3km. Kyse oli jostain kolulun retkestä. Kävelivät toiseen suuntaan sen 3km ja takas oli bussikyyti. Ihmettelin sit et miks kyyti takas et kyllähän tuon ikäiset kävelee jo pitemmästikkin. Äiti oli ihan kauhuissaan et ei kyllä jaksa noin pitkää matkaa noin pienet lapset. No joo meillä tyttö käveli jo 5v. jyrkkää mäkeä pitkin paljon pitemmästi ja juoksi keposesti paljon pitemmänkin matkan kuin tuo 3km.
Lapset on tietysti erillaisia,mut jaksavat kyllä uskomattoman paljon jos vain saavat tilaisuuden.
Teillä asiat hienosti liikunnan suhteen,jatkakaa samaa rataa vain!