Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä olet treenannut viime viikon aikana?

Vierailija
30.11.2009 |

ja onko se normaali määrä vai vähemmän / enemmän?

mulla viime maa spin(30min)+pump(45min)

tii --

ke --

to tunnin reipas kävely

pe bodypump 1t

la spinning 45min

su --

maa (tänään) sama ku ed maanantai

aika normi määrä tämä mulle. Tii ja ke ei ollut mitään koska tein 3 x yövuoroa maa - to muuten ehkä ois ollut tii kävely vielä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. joka toinen päivä 8-10km juoksulenkki. enpä juuri muuta kuntoilua harrasta, aika yksipuolistahan tämä on mutta ei vois vähempää jotkut jumpat ja kuntosali kiinnostaa...

Vierailija
2/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssa iski ja mies ei antanut viime viikolla vielä treenata eli 3 viikkoa meni reisille.

Tänään työpäivän pituus oli 12 h mutta huomenna palaan salille ja ke aloitan taas lenkkeilyn.

Maraton treenit alkavat tammikuussa jälleen kerran eli joka vuosi 2000-luvulla on homma pyörähtänyt käyntiin tammikuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ekan viikon harjoitukset on niin lyhyitä, vartin verran, että vähemmällä meni kuin esim. edellisellä viikolla. Mutta taisi siis tulla 5 niitä juoksuharjoitteita.

Mutta toisaalta on se enemmän kuin pitkän ajan keskiarvo, sillä olin loppukesän ja alkusyksyn niin huonovointinen ja sairaana, että oli paljon viikkoja, jolloin en voinut harrastaa mitään liikuntaa. Tahtoa olisi, mutta kun terveys ei näytä sallivan säännöllistä liikuntaa.

Mutta nyt yritetään taas. Tää onkin jo kolmas talvi peräkkäin, kun aloitan kunnonkohotuksen. Tähän mennessä se on kaatunut flunssakierteeseen ja keuhkokuumeeseen. Mutta nyt yritetään taas. Toivokaa parempaa onnea mulle nyt tässä.

Vierailija
4/4 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ma: juoksu 30 min

ti: jooga 45 min

ke: juoksu 30 min

to: jooga 45 min

pe: -

la: jooga 30 min + rauhallista kävelyä 2h

su: rauhallista kävelyä 1h + lapsen kanssa jumppaa n. 40 min

viikolla joka päivä pyöräily töihin (4km suuntaansa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi