Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan NYT vihdoin munkin vuoro?

Vierailija
30.11.2009 |

Raskautta yritetty puolen vuoden ajan. Ehkä kerran jo olinkin raskaana, mutta en positiivista raskaustestiä vain koskaan ehtinyt tekemään ennenkuin meni kesken(?). Mulla oli eka yrityskierrolla kiinnittymisvuotoa(?), jollaista mulla ei ole ollut koskaan ennen eikä koskaan jälkeen. Eräänlaista välivuotoa siis viikko ovulaation jälkeen. No, nyt on menossa viides yrityskierto tuon ensimmäisen mahdollisen kemiallisen raskauden jälkeen. Jokohan jo nyt tärppäis? Joka kierron puolivälissä ollaan sekstailtu oikeaan aikaan ja muutenkin. Tuntuu, että seuraavaksi lyön hanskat tiskiin kunnei tää tunnu onnistuvan.

Mitkähän tsäänssit mahtaa olla? Eilen taisin ovuloida. Seksiä oli ovulaatiopäivän aamuna ja iltana. Sitä edellinen seksikerta oli 4-5 päivää ennen ovulaatiota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkia ja kahvia, silloin kun pulla on lopussa.

En jaksanut lukea viestiäsi, sori.

Olen raskaana ja akateeminen.

Vierailija
2/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitkä mahtaa oikeasti olla mahdollisuudet näissä olosuhteissa? Kyllä mä käsitän, että tulee kun tulee ja tulee JOS tulee, mutta ei vaan jotenkaan malttaisi millään odottaa kun tuntuu, että takana on niin pitkä aika kun on vuosia ja vuosia tätä asiaa toivonut. Kyseessä ensimmäinen lapsi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lyöt ne hanskat tiskiin. Ihan oikeasti.

Kun pyrit tulemaan raskaaksi, stressaat siitä, ajattelet sitä jatkuvasti... tämä kaikki hermoilu asiasta heikentää raskaaksi tulon mahdollisuutta.

Mulla esikoinen sai alkunsa ns. vahingossa, tuplaehkäisystä huolimatta, ei siis mitään pyrkimystä tulla raskaaksi, ja heti ensimmäisellä kerralla (oli siis eka kerta lapsen isän kanssa) tulin raskaaksi. Kuopus taas suunniteltiin tehtäväksi - ja kahdeksan kiertoa laskettiin ja testattiin ovulaatiota, kellon kanssa tiirattiin milloin pitää harrastaa seksiä jne., oikein yrittämällä yritettiin. Ei mitään. Sitten yhtenä aamuna minä vaan aamukahvipöydässä tokaisin, että olkoon, mä en ala enää sellaiseen. Kolmen viikon päästä alkoi pahoinvointi, ja raskaustesti näytti positiivista. Ihmettelin tätä myös neuvolassa terkalle sekä tutulle lääkärille, ja molemmat sanoivat, että tuo stressaaminen asiasta on usein syynä sille, ettei raskaaksi tulo onnistu.

Vierailija
4/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aina ajoituksesta kiinni, aina ei vaan osu tai alkio ei kiinnity tai se ei ole elinkelpoinen. Ja sorry kun ei heru myötätuntoa, vaikka todellakin tiedän, mitä on odottaa...itse vaan odottelin aikanaan 2,5 VUOTTA ja sinä olet iskemässä hanskoja tiskiin puolessa vuodessa! Pikkuisen nyt sitä pitkäjänteisyyttä. Eivät lapset ole itsestäänselvyys.

Vierailija
5/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten taas että vuosia. kumpi se nyt on?

Vierailija
6/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt voit jatkaa elämääsi, lapsi tulee, jos on tullakseen, muttei lähikuukausina.{

Vierailija
7/7 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pistää epäilemään, että haluutko sä sitä lasta ihan oikkesti. Vaan kun jos sitä haluaa, niin kyllä sitä myös jaksaa hitusen kauemmin yritellä kuin 5 kk.

Eikös se keskimääräinen raskautumisaika ole 4 kk, joten sulla on jostain vain tullut valheellinen kuvitelma, että heti tärppää, kun alatte yrittämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä