Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla pieni vauva ettekä ehtineet saada si-rokotetta ennen synnytystä.

30.11.2009 |

Minua sikainfluenssa pelottaa niin, että olen pyytänyt melkein kaikkia vauvaa katsomaan halunneita odottamaan vielä, että epidemia laantuisi.

Mutta onhan pian jo ristiäisetkin ja pakkohan sinne on ihmisiä päästää.

Mikä on teidän suhtautumisenne? Rajoitatteko vieriluja ja liikkumista muuallakin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole rajoittanut vierailuja enkä omiakaan pyörimisiä maailmalla. kotiin olen varannut käsidesin vieraita varten (enkä yhtään häpeile komentaa ihmisiä sen käyttöön) ja hoitolaukkuun olen varannut matkapakkauksen, jota itse käytän kauppareissuilla sun muualla.

jotenkin edelleen pidän sikainfluenssaa jonkinasteisena kuplana; auton allekin voi jäädä ja kuolla siihen.

pitänee kuitenkin varuiksi koputtaa puuta.

2/3 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Meillä isommat lapset toivat koulusta sikainfluenssan kotiin ja se tarttuikin nopeasti kolmeen lapseen ja mieheenkin. Kuume kesti jokaisella 4-7 päivää ja yskää on ollut jo yli kaksi viikkoa. Minuun eikä vauvaan tauti ei tarttunut enkä siis ole saanut rokotusta. Vauva on nyt seitsemän viikkoa vanha. Joku viisas sanoikin, että vauvat harvemmin saavat minkäänlaisia influenssia ja siltä ainakin näyttää meidänkin kohdallamme.

Aotearoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko aikana tosin osannut pelätä tuota tautia. Siihenhän on kuollut vain murto-osa normi-innfluenssaan verrattuna - maailmanlaajuisesti. Tosiaan ihan pieniin tuo si ei edes tartu asiantuntijoiden mukaan kuten Aotearoa tuossa jo sanoikin. Niin ja minä en siis rokotetta ottanut, vaikka olisin ehtinyt sen saada. Vahva epäilys on, että sairastimme tuon miehen kanssa jo kesällä erittäin liveänä. Toipuminen kesti kuitenkin kuutisen viikkoa, mutta pahana en tuota pitänyt.

Epeli09 ja tytsy 6 päivää (meillä on jo käynyt synnytyssairaalassa ja kotonakin vieraita).