Olipa kiusallinen tilanne!
Meillä oli lauantaina firman pikkujoulut ja joskus yön tunteina baaritiskillä työkaverini mies (entuudestaan jotenkuten tuttu) tuli viereeni ja alkoi puhumaan, miten hänen mielestään minä olen todella kaunis. Aluksi otin sen ihan rennosti, kiitos kohteliaisuudesta, mutta kun hän vaan jatkoi ja jatkoi, alkoi mennä hermot! Hän katselee kuulemma aina minua kun käy meillä töissä. Sanoin että nyt olet tainnut juoda hivenen liikaa kun tollaisia juttelet. Jotenkin pääsin tilanteesta pois kunnes kohta hän oli TAAS vieressäni ja sama juttu jatkui! Viimeinen niitti oli kun hän "vahingossa" hinkkasi persettään minua vasten! Mun teki niin mieli alkaa huutaa, mutta koska en todellakaan halunnut järjestää kohtausta oli pakko vaan olla hiljaa. Ja lopun aikaa sitten kyhnäsinkin mieheni vieressä! Vieläkin oikein ahdistaa toi juttu, toivottavasti ei tarvi nähdä sitä työkaverin miestä pitkään aikaan!!
Kommentit (2)
Siis tyttöporukalla. Yhden ystäväni mies tuli kuitenkin mukanamme ravintolaan ja alkoi lähennellä minua.
Hän tuli viereeni ja alkoi kähmiä vyötäröä ja siitä ylöspäin ja alaspäin. Lähdin kauemmas. Tämä tilanne toistui hetken päästä. Lähdin kotiin.
Miksi jotkut on noin ääliöitä, ettei toisestakaan sanomisesta tajua. Mielestäni sinä toimit oikein ja säilytit kasvosi tilanteessa.