Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälitti se bb-Antti, kun sitä ei ollut vastassa yhtään ystävää tai kaveria.

Vierailija
30.11.2009 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa pukeutua naisten alusvaatteisiin ja vielä telkkarissa, niin ei kai se kenestäkään pervoa tee.

Vierailija
22/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk huoneessa kertoi asiasta kuinka ufot ovat ehkä hänet joskus vieneet ja pyyhkineet muistin..

wtf?

koko jutusta?!

Oli hyvä läppä! :D

kun kaikki tulee samalla äänen painotteella ja samallalailla selitettynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tuollainen kertoo aika paljon kuitenkin

Vierailija
24/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalaatuinen kyllä. Jos joku haluaa pukeutua naisten alusvaatteisiin ja vielä telkkarissa, niin ei kai se kenestäkään pervoa tee.

Eikähän tuossa ole perversion määritelmä aika lähellä :D.

Eikä siinä mitään, niin kauan kuin itseä ja läheisiä ei häiritse eikä muuten aiheuta yleistä hämminkiä liikaa, niin jokainen tehköön sitä, mistä kiksinsä saa.

Vierailija
25/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain sovinnaisuussääntöjä. Että milloin on sen aika ja paikka. Tollanen että normiaamuna vetää yllättäen naisen alusvaatteissa eikä ketään edes naurata tippaakaan, on pervoa.

Vierailija
26/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en löydä yhtään positiivista asiaa Antista, pelkästään ärsyttäviä seikkoja, mm:

- Puhetapa sellainen, ettei sitä jaksa kuunnella

- Syö riivatun nopeasti

- Vino parta ja kiiltävä kalju, yäk

- Kävelytyyli jotenkin luotaantyöntävä

- Kakkapuheet pk-huoneessa (voi ällötys!!)

- En muista kuulleeni yhtään järkevää juttua sen suusta

- pukeutuminen

- hampaanpesutapa

- tanssitapa ja musiikinkuuntelu, laulaminen

- lista voisi jatkua vielä vaikka kuinka paljon, muttei ehdi nyt....

Vierailija
27/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä Antti ei ollut oikeesti pervo. Syystä että teki noi kaikki jutut julkisesti. Oikeesti pervo varmaan pervoilis kaikilta salaa jossain omassa ylhäisessä yksinäisyydessään pukeutuis naisten alkkareihin ja ihailis itseään, ehkä nettii laittas jonkun kuvan, mutta ei niin että naama näkyis.

Vierailija
28/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokaisella on edes yksi ystävä. Ainakin sellaisella, joka on itse kiltti ihminen (oli sitten pervo, outo tai ei).

Vierailija
29/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on ollut televisiossa tositv-ohjelmassa, ja sinne haluttiin myös hänen ystäviään. Meille ystäville se ois tarkoittanut kahden vapaapäivän ottamista töistä, yhteensä 16 tuntia matkustamista, hotellihuoneen varaamista ja sen verran itsensä laittamista, ettei sinne missään vanhoissa rytkyissä mennä telkkariin heilumaan. Se ois ollut kallis ja tosi rankka reissu, lähteä ajamaan työpäivän jälkeen toiselle puolelle Suomea, nukkua pari tuntia, viettää päivä rekvisiittana (siinä ois pitänyt opetella jotain tanssia ym. hänen kanssaan) ja lähteä sitten taas ajamaan. Mulla ei ollut tohon lomaan edes mahdollisuutta, koska olin juuri aloittanut uudessa työssä.

Me ei sitten menty, ja ohjelmasta jätettiin tuo osio kokonaan pois. Eikä se tarkoita, etteikö hänellä ole ystäviä, vaan että ne ystävät ei ole Etelä-Suomesta vaan Lapista ja Kainuusta. Mua myös ahdisti hirveästi ajatuskin mennä telkkariin vieraitten ihmisten kyylättäväksi ja kytättäväksi, ja änkyttää kameroiden edessä kuinka iloinen persoona mun kaveri on. Kaikki ei halua olla telkkarissa edes parin minuutin pätkää.

Vierailija
30/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa talossa nähty ainakin aso ja samikin rintsikoissa. He eivät ole pervoja, koska..?

Vierailija
31/31 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoitteko oikeesti BB:tä? Ja Antti oli mielestänne pervo :D Eiköhän noita pahempiakin

nähty :D

Huh huh :D

No mutta kyllä kävi sääliksi, mies selkeästi odotti että joku olisi ollut vastassa :(