Mistä tietää onko mies biseksuaali?
Miten sen huomaa käytöksestä, ulkonäöstä ym.? Kertokaa kokemuksia, kiitos!
Kommentit (9)
Paitsi tietysti siitä, jos käytöksessä ilmenee sitä, että rakastuu myös toisiin miehiin.
Biseksuaalin määritelmäkin on vähän horjuva, riittääkö se, että pystyy harrastamaan seksiä saman sukpuolen kanssa vaikka ihan kokeilumielessä? Vai pitääkö olla kykenevä rakastumaan? Ja mistä tietää, että onko hetero vai että ei vain ole tullut sopivaa oman sukupuolen edustajaa kohdalle?
opettaa miehelle miten osoitetaan hellyyttä niin silloin voi jo vähän miettiä ja jos kyseessä on reippaasti yli 20 ikäinen kaveri. Kyl heteron luonne ajaa osoittamaan hellyyttä =)
opettaa miehelle miten osoitetaan hellyyttä niin silloin voi jo vähän miettiä ja jos kyseessä on reippaasti yli 20 ikäinen kaveri. Kyl heteron luonne ajaa osoittamaan hellyyttä =)
Mun mielestä riittää, jos mies käyttäytyy jonkun miehen seurassa niinkuin rakastunut/ihastunut käyttäytyy; mikä sitten luonteenomaista kenellekin on.
Se riittää kertomaan, että miehellä on taipumus/kyky/ ihastua molempiin sukupuoliin.
Kyllä sen näkee ja kyllä sen tunnistaa; kyllähän sen nyt näkee, kun ihminen on ihastunut, ei niin sokea voi olla kukaan.
Oma puolisoni oli - ja on - erään ystävänsä aikana mulle paljon normaalia viileämpi, ei halaa tai koske muutenkaan, on selvästi varauksellinen mua kohtaan ja näen, että hänen sisällään jotenkin myllertää.
Hän ihailee ko. miestä ( se kundi ei ole suomesta, joten ei onneks tarvi häntä usein nähdä, mutta myönnän: se on kyllä oikeesti ihan sairaan makee tyyppi, lahjakas, menestynyt, kiva, hauka, komea/persoonallinen, makee tyyli jne..)
ja mulla on aina noissa tilanteissa/niiden jälkeen todella ikävä ajatus siitä, että mun mies vähän häpee mua, koska mä olen niin tavallinen, että hänellä ei ole sellaista hienoa ( joka on jonkinmoinen tv-julkkis omassa maassaan ) vaimoa, kuin sillä toisella miehellä jne. Ja muutenkaan mä en niinkuin kuulu siihen kuvioon, mun mies selvästi haluais olla niinkuin se Toinen Mies, elää boheemisti ja matkustella ympäri maailmaa, olla vastuusta vapaa kosmopoliitti...Siläkin miehellä on lapsia eri naisten kanssa, muttei tämän, jonka kanssa se nyt seurustee - ja nykyisen naisensa kanssa ne viettää vaan ihanaa laatuaikaa, vailla arkista ähellystä...
Olen muutaman kerran yrittänyt keskustella aiheesta, olen sanonut, että must tuntuu ilkeeltä, miten hän kohtelee mua, kun tämä Toinen Mies on paikalla -mutta riidaksihan se on päätynyt. Mieheni mielstä kyse on vain mun huonosta itsetunnosta, johon ei olisi mitään syytä. Mun mielestä mieheni on silminnähden ihastunut ko. tyyppiin ja muuttuu ihan erilaiseksi, kun se ihminen tulee paikalle.
Mieheni mielestä olen van päästäni vialla.
( ja varmaan olenkin, mutta tähän asiaan se ei liity )
En tiedä, onko mieheni bi - vai mitä se on - utta siitä olen varma, että JOTAIN siinä on, jotain ihan helvetin ärsyttävän kummaa, sietämätöntä.
( hups, meni toi lainaus vahingossa tohon mukaan, ei ollu tarkoitus! )
olla vain huono itsetunto, ja tosiaan häpeää itseään ja kaikkea itseään liittyvää. Salaa kateellinen miehelle. Mutten usko, että se varmaan bi on.
Bi-miestä on vaikea erottaa heterosta. Varmaan mahdotonta.
Mutta jos näköpiirissä on miehen mielestä kiinnostava uros, hän muuttuu ihan höpsöksi. On siis todella kuin kissa pistoksissa. ;)
Ja näin meillä käy vain miesten suhteen. Huomaan kyllä miehestäni senkin, milloin hän havaitsee jonkun kiinnostavan näköisen naisen. Silloin hän hillitsee reaktionsa paljon paremmin mutta kun toisen tuntee hyvin niin senkin huomaa.
Ulkoisesti mieheni on perínteisen komea, miehekäs.
Yhdyn vierailijan kirjoitukseen. Bi- kohtelee vaimoaan vähättelevästi ja alentavasti hänelle mielenkiintoisen miehen ollessa läsnä. Petipuuhissa vaimonsa kanssa on ns. Paikalla , muttei läsnä. Puhuu esim. Puhelimessa miespuoliselle flirttailevaan äänensävyyn. JA niin olen myös kuullut tuon lauseen , vaimon olevan luulosairas ja päästään vialla. ;/
Jätät vibrafoonisi näkösälle johonkin. Jos se on seuraavana päivänä muuttunut ruskeaksi, on miehesi bi.
saattaa elää selibaatissa pitkään. Kyl sen vain tietää .... ja jos jo epäilet asiaa niin olet aika varmasti jäljillä