päiväkodin aloitus ja sairastelu
meillä pojat 2 ja 4v aloitti p-kodin elokuussa. Sen jälkeen ollut useasti sairaana.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Miten teidän työnantaja on suhtautunut asiaan, ku jatkuvasti on lasten kanssa kotona ?
Kommentit (5)
että eka vuosi menee sairastellessa.
2, miten aiot suojata sen vauvasi päiväkodin pöpöiltä? Eikö kannattaisi itse hoitaa ne aiemmatkin lapset?
meillä pojat 2 ja 4v aloitti p-kodin elokuussa. Sen jälkeen ollut useasti sairaana.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Miten teidän työnantaja on suhtautunut asiaan, ku jatkuvasti on lasten kanssa kotona ?
Ryhmä on iso eli 26 lasta. Kertaakaan eivät ole olleet sairaana. Ei edes pientä nuhaa. Mutta nuo nyt ovat olleet todella terveitä aina. Olisiko kuitenkin kyseessä lapsen oma vastustuskyky? Paljonko sairastivat ennen pk:n aloitusta?
aiemmin tosi terve poika on ollut tänä syksynä valehtelematta varmaan 10 kertaa kipeänä. Itse koulussa, joten vähän helpompi olla pois ku jos olis töissä.
että arviolta kaksi päivää kuussa oli kokonaan terve... Muuten oli tulossa kipeäksi, kipeä tai toipilas.
Esikoinen oli eskarivuonna kipeä koko kevään. Syksyllä ei yhtään ensin.
elokussa aloittivat (6v ja 3v) ja siitä lähtien vähän väliä kipeena.. itse aloitin työt vasta lokakuussa, mutta jo ekana työpäivänä olis pitänyt jäädä hoitamaan kipeetä lasta kotiin... onnex isomummo asuu melko vieressä ja sain lapsen sinne hoitoon. Nyt ollaan oltu peräti 4vko terveenä sikainfluenssan jälkeen... nyt niillä taas nenä vuotaa, mut ei sen suurempaa. Onnex tulee joululomat kohta. Itse jäin just äippälomalle. Nuoremanna otan jossain vaiheessa osittain pois tarhasta ja eskarilaisenkin päivää varmaan lyhennän.