MItä varten BB:n voittaa joka kerta joku hyväntahtoinen idiootti?
Alkaa jo kylläastyttää kun voittajan muotti on joka kerta sama. Se, joka on useimmiten hyvällä tuulella, vähän tai jopa totaalisesti puupää, voittaa joka kerta. Mikä noissa uuvateissa oikein teitä ihmiset viehättää? Sekö, että ovat herttaisen pihalla omasta elämästään?
Kommentit (58)
että nyt rahojen jälkeen Asosta tulee melko ylimielinen ihminen. Olihan se sitä jo talossa alkuaikoina niin voi noista kuspissi hattuun
että, kun Aso lähti BB-kisaan, ÄITI oli pakannut vain kuudeksi päiväksi. Siis paino siinä, että äiti pakkaa ison miehen kamat tuollaiselle reissulle :D
parhaiten juorulehtien, viihteellisten talkshow-ohjelmien, tavaratalopromootioiden ja yökerhokiertueiden pelleksi.
Formaatti saa mitä haluaa.
että, kun Aso lähti BB-kisaan, ÄITI oli pakannut vain kuudeksi päiväksi. Siis paino siinä, että äiti pakkaa ison miehen kamat tuollaiselle reissulle :D
(toivottavasti meni numero oikein)
Kiteytit hienosti sen, mitä aloituksellani ajoin takaa. Haluan vielä huomauttaa, etten aloituksessani sanallakaan maininnut, kuka olisi mielestäni ollut Asoa mieluisampi voittaja, tarkoitus oli vain herättää keskustelua siitä, miksi voittaja on joka vuosi samantyyppinen. Kuin tietystä muotista valettu.
ap
Siellä ainakin Esa pidettiin likipitäin jumalana ja varmana voittajana. Kahtiajako oli ilmeinen suurin osa kannatti joko Kätliniä tai Esa Aata.
Siellä joku palstalainen pelkäsi käyvän juuri näin että Esan ja Kätlinin äänestäjät äänestää ristiin joten miinuksia ropisee kummallekin rankasti samoin plussia
tässä äänestysjärjestelmässä + ja - äänten ero on pelaajan tulos
Asoa ei ymmärretty miinustaa joten plussiensa ansiosta vei potin kahden voittajasuosikin nenän edestä.
Minulle tuo lohtua että Kätlin päihitti ylimielisen Esan. Pidin Esasta mutta pitäminen loppui kuin seinään viimeisellä viikolla kun dissasi Kätliniä. Yksi halveksuva katse sai minut inhoamaan Esa joka piti itseään ylivertaisena ihmisenä jne.
Tällä palstalla ja tämä palsta ei kerro totuutta, sillä täällä käy tietty marginaali ryhmä.
Aivan sama asia päivähoito-oikeuden puolesta.
Olen 44v. ja kannatin Asoa ja samoin kaverini, joka on 42v. Kaikki ei jauha mielipidettään.
Oikea ihminen voitti.
esan ja kätlinin kannattajat äänesti toisille miinusta.. olisihan se voinu olla niinkin että suosikeilleen vaan plussaa. Mistäs tuon tietää jos Asolla oikeasti ollu enemmän vaan kannattajia
Aso kävisi kärjessä useaan otteeseen ja juontaja nimeonomaan sanoikin että jos meinaatte Ason tiputtaa niin nyt miinustakaa häntä.
Jos porukka edelleenkin miinusti vain Kätliniä ja Esaa, niin huonostipa hoksottimet toimivat.
Ason fanit olivat fiksumpia ja minäkin aloitin äänestämisen vasta viime minuuteilla. Plussasin Asoa kybällä, mutta en miinustanut ketään.
puskasta, missään ei puhuttu Asosta ja voitosta samasssa lauseessa. Takuulla kävi niin, ettei kukaan uskonut Ason oikeasti voittavan. Kiihkeät Esa-kannattajat plussas Esaa ja miinusti Kätliniä. Kiihkeät Kätlin-kannattajat plussas Kätliniä ja miinusti Esaa. Tälla lailla noi neutraloivat toisensa, ja voittajaksi päätyi Aso, jolla nyt kuitenkin oli jonkinlainen fanipohja.
Antilla siis todennäköisesti kaikkein fiksuimmat.
kuitenki laittaneet rahat omaan taskuun.. jotku siellä toisessa päässä varmaan itse paineli nappeja kenet haluaa voittoon. Eihän sitä tiijä onko nuo ees totta nuo äänestys hommat ku jollaki ruudulla tulee vaan näkyviin tuolleen..
Sehän vappu nimenomaan sanoki yhes vaihees et 1-2 ero on 0.33% yksikköö ja 1-3 ero 0.29% yksikköö... what??? mietittiin kavereiden kans mitä lie kuulevat korvamikeistäki :D
antti nyt oli ihan eri planeetalta oikeasti! Ei sillä ollu vastassa ketään kavereita tai perhettä niin en usko että sillä nyt niitä fanejakaan kauheana löytyy. Aika ufo tyyppi ja karmiva :D
olivat kyllä lähes kaikki Ason kannalla. Jopa 76v. isoäitini oli äänestänyt Asoa!
sen kun vaan katsottiin ohjelma.
Ei muutenkaan laiteta rahoja hukkaan mokomiin äänestys hommiin niin mikä järki tällaisessa
sen kun vaan katsottiin ohjelma. Ei muutenkaan laiteta rahoja hukkaan mokomiin äänestys hommiin niin mikä järki tällaisessa
Minä äänestin myös ja olen onnellinen että sain autettua Ason voittoon!!!!!! JEEEEE!!!!!!!
studioyleisö ratkaisi erittäin tiukan kisan. Koko finaalin ajan aso-joukkio kökötti tulostaulun alla ja huuteli kannustuksiaan, samoin Samin ääni kuului ylitse muiden ja hänkin kannusti Asoa. Sami todennäköisesti kiittää itseään Ason voitosta, pääapinana. :D
Itse äänestin näistä neljästä Kätliniä ja olin erittäin tyytyväinen siihen, että niin tein, kun neitonen asteli talosta ulos. Niin liikuttava ja ihana hää oli siinä tilanteessa. :)
sen kun vaan katsottiin ohjelma. Ei muutenkaan laiteta rahoja hukkaan mokomiin äänestys hommiin niin mikä järki tällaisessa
Mutta tuloksestakaan ei kannata sitten valittaa ja jossitella
Minä äänestin myös ja olen onnellinen että sain autettua Ason voittoon!!!!!! JEEEEE!!!!!!!
[/quote]
Mutta tuloksestakaan ei kannata sitten valittaa ja jossitella Minä äänestin myös ja olen onnellinen että sain autettua Ason voittoon!!!!!! JEEEEE!!!!!!!
[/quote]
mikäs siinä jos tykkää ählämsählämeistä
Aso halusi haastattelun lopuksi kiittää kaikkia häntä äänestäneitä ohjelman katsojia.
– Kiitos kaikille, että olette antaneet mun jäädä taloon, miettiä asioita ja saada mun elämännarusta kiinni. Toivottavasti voin korvata sen, Aso kiitteli kyynelsilmin.