EI APUA MITÄ TE IHMISET ÄÄNESTITTE JONKUN ASON VOITTOON???
Mikä teitä vaivaa ihmiset? Ei pysty ymmärtämään????????
Jätkä rääkkäs eläimiä talossa, puhu paskaa minkä kerkes, nyppii kulmiansa, on sovinisti ym ym ym....ja toiko nyt sit teidän mielestä paras asukki?
Kommentit (31)
ja jotkut mulkunkipeet mokkakikkelin ihailijat varmaan äänesti sen voittoon. Ällöttää minuakin koko äijä, eläinrääkkääjä, naisia huoriksi haukkuva panopukki.
vaikka ei Kätlinkään noin paha olisi ollut kuin Aso. Hän sentään hyväsydäminen.
Ason kannattajilta:
oletteko miehiä?
oletteko suomalaisia?
välitättekö eläimistä?
oleteko sovinisteja?
arvostatteko suomalaisuutta?
joten ihan uteliaisuuttani kysäisenkin, että mitä eläimiä siellä oli?
En itsekään hirveästi arvosta Ason bb-esiintymistä, mutta a. en koskaan luokittelisi tv-kilpåailijoita sen perusteella arvostanko suomalaisuutta ja b. ottaisi jotain tv-kilpailua niin tossisani, että jaksaisin aiheesta jälkikäteen itkeä.
Ilmainen vinkki: hanki parempaa tekemistä.
Ason kannattajilta:
oletteko miehiä? En
oletteko suomalaisia? Olen
välitättekö eläimistä? En
oleteko sovinisteja? En
arvostatteko suomalaisuutta? Kyllä
Ja silti Aso ansaitsi voiton, minun mielestäni.
eläviltä kärpäsiltä repi siipiä ja jtti kitumaan
:(
Mun mielestä jopa pieneltä pojalta tosi ajattelematonta, saati sitten aikuiselta mieheltä! Mutta eipä tuo taida aikuiseksi olla luokiteltavana kun asuu vielä mamin kanssa!
Ason kannattajilta: oletteko miehiä? En oletteko suomalaisia? Olen välitättekö eläimistä? En oleteko sovinisteja? En arvostatteko suomalaisuutta? Kyllä
Jos et eläimistä välitä, niin en minä sinun vastaustasi mitenkään ihmettele!
kyllä voitto meni oikealle ihmiselle!!!
En itsekään hirveästi arvosta Ason bb-esiintymistä, mutta a. en koskaan luokittelisi tv-kilpåailijoita sen perusteella arvostanko suomalaisuutta ja b. ottaisi jotain tv-kilpailua niin tossisani, että jaksaisin aiheesta jälkikäteen itkeä. Ilmainen vinkki: hanki parempaa tekemistä.
tämä ei liity mihinkään rasismiin, oma miehenikin on ulkomaalainen, joten rasistia ette saa minusta tekemälläkään!
AP
varmasti nyt hankaloittaa sinun elämää suuresti, kun pitää siitä noin raivota...?
kun peli alkoi näyttää siltä, että Kätlin vie voiton, ajattelin että ihan sama kuka noista voittaa, kunhan se ei ole Kätlin!!! Niin ärsyttävä ja itsekeskeinen ihminen.
Ason kannattajilta: oletteko miehiä? En oletteko suomalaisia? Olen välitättekö eläimistä? En oleteko sovinisteja? En arvostatteko suomalaisuutta? Kyllä
En pidä eläimistä, paitsi ruoan raaka-aineena. Mutta sehän toki määrittelee ihmisyyteni ja arvoni elämässä.
Sivuhuomautus: äänestin Esaa, silti minusta Aso voittonsa ansaitsi. Kyseessä on peli, mammojen tulisi se muistaa, ei mikään "äänestä vuoden paras suomalainen". Bb ei ole elämää suurempi asia.
En pidä eläimistä, paitsi ruoan raaka-aineena. Mutta sehän toki määrittelee ihmisyyteni ja arvoni elämässä. Sivuhuomautus: äänestin Esaa, silti minusta Aso voittonsa ansaitsi. Kyseessä on peli, mammojen tulisi se muistaa, ei mikään "äänestä vuoden paras suomalainen". Bb ei ole elämää suurempi asia.
minä ap jaksoin tosiaan tehdä asiasta aloituksen, mutta kyllähän te muutkin tähän kommentoitte tai vähintäänkin kävitte lukemassa :) että ihan samanlailla se asia teitäkin liikutti :D
AP
En pidä eläimistä, paitsi ruoan raaka-aineena. Mutta sehän toki määrittelee ihmisyyteni ja arvoni elämässä. Sivuhuomautus: äänestin Esaa, silti minusta Aso voittonsa ansaitsi. Kyseessä on peli, mammojen tulisi se muistaa, ei mikään "äänestä vuoden paras suomalainen". Bb ei ole elämää suurempi asia.
Kasva kuule aikuiseksi.
eläviltä kärpäsiltä repi siipiä ja jtti kitumaan
:(
Et ole tosissas???!!!!
Ja ton takia se on joku suuri eläinrääkkääjä... anna mun kaikki kestää :D :D :D :D :D
(se joka ei katso ko. ohjelmaa)
eläviltä kärpäsiltä repi siipiä ja jtti kitumaan :(
Et ole tosissas???!!!! Ja ton takia se on joku suuri eläinrääkkääjä... anna mun kaikki kestää :D :D :D :D :D (se joka ei katso ko. ohjelmaa)
vaikka kärpänen on pieni eläin, niin mielestäni kyse on periaatteesta. ei normaaliälyinen ihminen saa siitä tyydytystä, että kiduttaa eläimiä (edes kärpästä) kyllä sellaisella ihmisellä on jotain vikaa päässä.
eläviltä kärpäsiltä repi siipiä ja jtti kitumaan :(
Et ole tosissas???!!!! Ja ton takia se on joku suuri eläinrääkkääjä... anna mun kaikki kestää :D :D :D :D :D (se joka ei katso ko. ohjelmaa)
tuskin kukaan kaipaa!!!
... piru mikä rikos.
Kaikista ei tartte diggaa, mutta jotain suhteellisuutta, kun jengiä dissaa.