Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mummon arkun äärellä jättää

Vierailija
29.11.2009 |

värssyt pois ja sanoa vain lämmöllä muistaen ja nimet? Tuntuu ettei haluaisi mitään pitkiä värssyjä lukea kun homma menee kuitenkin tyrskinnäksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voithan kirjoittaa värssyn, mutta sanot vain noin kuin kirjoitit.

Vierailija
2/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

surujuhlassa kuuluukin tyrskiä eikä se, ettei pysty vakaalla äänellä lukemaan, ole mikään häpeän aihe.

Minä jouduin yllättäen lukemaan mummoni hautajaissa värssyn kun äitini tyrkkäsi sen kukkalaitteen minulle kun ei itse pystynyt. Pyysi siis alun alkaen että mennään yhdessä laskemaan kukat, että olen tukena. Tuskin siitä kimityksestä ja tyrskinnästä kukaan sai selvää...

Mutta läsnä olivat lähimmät ihmiset ja kaikki yhtä liikuttuneita, joten mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistissa on toisen mummon hautajaiset ja oli todella kamalaa yrittää lukea sitä värssyä.

Vierailija
4/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä keskityt itkemään arkun ääressä ja annat vaikka miehesi/veljesi/jonkun muun läheisen lukea teidän perheen/sinun värssy sinun puolestasi.

Vierailija
5/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä keskityt itkemään arkun ääressä ja annat vaikka miehesi/veljesi/jonkun muun läheisen lukea teidän perheen/sinun värssy sinun puolestasi.

lukemaan sen tekstinkin. ap

Vierailija
6/6 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko sanoa muuta jos ei kykene edes.

Mutta jos haluat,niin voit esim lainata jotain raamatun kohtaa joka sopii tilanteeseen sanomalla vain sen kirjan ja luvun tai sitten pistät miehesi/lapsesi/kenen kanssa menetkin lukemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä