Minkä ikäisenä sait esikoisesi? Minkä ikäinen olet nyt ja montako lasta?
Kommentit (96)
nyt 32 ja kolme lasta on siunaantunut. Neljäskin kävisi mulle, mutta mies vielä miettii:)
Nyt olen 43 ja lapsia 7 kpl,lastenlapsia jo 2.
Lapsiluku täynnä,ja en ole lestadiolainen.
Ensimmäinen 22v, nyt kolme lasta, ja ikää 29v.
Lapsia ei todennäköisesti lisää, mutta vannomaan en mene ;)
Nyt ikää 33v ja lapsia 3.
Eiköhän nämä jo riitä. =O)
ensimmäisen lapsen 30-vuotiaana. Olen edelleen 30-vuotias ja lapsia on edelleen yksi :).
Lisää lapsia haluaisin muutaman vuoden päästä vielä saada.
Nyt olen 30-vuotias ja lapsia 3. Haaveilemme molemmat vielä joskus iltatähdestä...
Lapsia on viisi, nuorimmaisen sain 42-vuotiaana. Nyt olen 49, joten enpä haaveile enää lapsista, en vielä edes lapsenlapsista.
Nyt olen 38, lapset 14v, 8v ja 6v.
Lisää ei tule!
sain ekan 21v
Nyt olen 30v ja meillä on 5 lasta.
täällä 24 vuotta ja siis esikoinen tulee maailmaan tuossa 2,5kk päästä :)
Olen ajatellut toista ja aijon tehdä toisen, mutta vasta kun ensimmäinen on sitten isompi
Lapsia (nuorin 13v) viisi ja enempää ei tule.
Esikoisen saadessani olin 27 v, nyt olen 35 v, lapsia neljä, viides haaveissa.
25v sain esikon ja 26v kakkosen. Nyt olen 30v ja juuri ehkäisy jätetty pois (yksi kierto takana) ja odotellaan koska tärppää (jos tärppää).
Haluaisin neljä lasta, miehestä ei ota selkoa. Alun perin halusi vain yhden lapsen, no, sen jälkeen halusikin kaksi ja sen jälkeen kolme. Sillä on joku krooninen vauvakuume :D
Nyt kolme lasta ja olen 29. Ainakaan tällä hetkellä emme halua lisää lapsia, mutta ehkä mieli voi vielä muuttua :-)
Itse sain esikoisen 28-vuotiaana eli ihan siinä keskinmääräisessä iässä. Pikemminkin pidin itseäni suhteellisen nuorena, kun kaveripiirissä kukaan ei ole saanut tuota aiemmin vaan tuossa kolmekymppisenä tai päälle vasta ja jotkut on vieläkin lapsettomia. Nyt kakkonen tulossa ja ikää 33.
37 vee, kun syntyi neljäs. Ja lisää ei enää tällä iällä, nyt 40, ole haaveissa. Ehkä sitten lastenlapsia joskus ;).
nyt olen 33 ja lapsia 2. Halusin, en haluaisi, haluaisin, en haluaisi... Siis, ehkä haluaisin 3. lapsen. Kuopus on kohta 3-vuotias.
Nyt olen 21, ja haaveissa on vielä lapsia. Lukumäärää en osaa sanoa, vaan uskon siihen, että sen vain tietää sitten kun lapsiluku on täynnä.
nyt 29v ja vain tuo yksi lapsi. Erosimme hänen isänsä kanssa, joten ei ole nyt suunnitelmissa / mahdollisuutta saada lisää ihan heti. Enkä ole siitä surullinen, hän riittää mainiosti :)