Minkä ikäisenä sait esikoisesi? Minkä ikäinen olet nyt ja montako lasta?
Kommentit (96)
Nyt olen 30 ja tuo yksi lapsi edelleen. Ei ole suunnitelmissa lisää, mutta never say never.
taitaa lapsiluku jäädä tähän yhteen.
Nyt olen 37 ja mulla on yksi lapsi. Eikä enempää tule.
nyt 35-vuotiaana on viisi lasta. Ei enää lapsia meille, aion mennä sterilisaatioon.
Nyt lapsia on kahdeksan ja enempää ei ole haaveissa enää. Nyt olen 39v. Lapsenlapsia on jo ja heitä saa vauvan kaipuussa hoitaa :)
Toinen tuli kun olin 29. Nyt 31 ja tuskin enää tulee kolmatta.
Nyt olen 37 ja mulla on yksi lapsi. Eikä enempää tule.
Esikoiseni sain kun olin 20v .Nyt olen 29 ja lapsia on siunaantunut jo 4 kpl joista nuorin on nyt 3kk :)
Enempää lapsia ei tule kun neljännen synnytyksen yhteydessä(sektio) tehtiin sterilisaatio.
Nyt lapsia on kahdeksan ja enempää ei ole haaveissa enää. Nyt olen 39v. Lapsenlapsia on jo ja heitä saa vauvan kaipuussa hoitaa :)
2 lasta, poika ja tyttö.
Krooninen vauvakuume jäi vaivaamaan ;)
Mutta eiköhän tämä lapsiluku ollut tässä.
nyt olen 39 ja lapsia edellen se yksi, on vähän mietinnässä yritetäänkö toista
22 vuotiaana ja nyt 10 vuotta myöhemmin meillä on 4 lasta ja enempää ei tule.
Nyt 41-vuotiaana kaksi lasta. Perhe valmis.
Halusimme suurperheen, ei tarvi luulla, että ehkäisy olisi unohtunut, kuten täällä näyttää monet ajattelevan, jos on enemmän lapsia
8
Oletko lestadiolainen?
nyt olen 26v ja lapsia yhteensä 3...nuorin on 1,6kk...ja lapsi luku täys...
Nyt 38 v ja kolme lasta. Luulen, etta tama on nyt tassa. ;-) Toisaalta, jos "vahinko" kavisi, niin ei sekaan olisi paha juttu.
Nyt 31v. ja kolme lasta on, joista nuorin jo 1v. Haaveissa tosiaankin on lisää lapsia, yksi tai kaksi, mutta miehelle taitaa riittää nämä kolme :-( Katsotaan, katsotaan...