Käytkö JUOKSEMASSA vai HÖLKKÄÄMÄSSÄ?
Tää kysymys tuli mieleen, kun kävin hölkkäämässä 5-6 kilsan lenkin, aikaa meni 35-40 min. Mikä tahti ois juoksua?
Joo ja olen huonossa juoksukunnossa - eka lenkki elokuun jälkeen :(
Kommentit (9)
Kaikki juoksevat - vaikka se juoksuvauhti olisi sellainen että mummot vetää rollaattorilla ohi.
Ja mitäpä se haittaa, tuo termien pieni muutos.
vauhtia, että ei pahemmin hengästytä ja tuntee, että jaksaa juosta vaikka miten pitkään. Juoksu on sitten sitä, kun hengästyy kunnolla eikä todellakaan pysty puhumaan samalla. Matkoista en osaa sanoa, juoksen nykyään vain aikaa...
Kun juoksen teen karatea ilmaan. Herään aikaisin lenkille sillä en kehtaisi tehdä karatea samalla kun juoksen päivisin.
vaikka oikeesti kylla holkkailen.
Vauhti ei ole kummoinen, mut onneksi matkaa kertyy ja kunto kasvaa silti ;-D
lenkillä - ja teen sen hölkäten.
Juoksuajat ovat jo jääneet taakse. :)
Välillä juoksen mutten jaksa kauaa... Itse asiassa olen huomannut ajattelevani, että mulla hölkän ja juoksun ero on siinä, tartteeko lenkkikaverini (koiran) vaihtaa laukkaan vai ei. Kun koira laukkaa, niin kummatkin juoksee, kun se tipsuttaa ravia, se - ööh, kävelee reippaasti, ja minä hölkätä puuskutan vieressä. :)
Välillä juoksen mutten jaksa kauaa... Itse asiassa olen huomannut ajattelevani, että mulla hölkän ja juoksun ero on siinä, tartteeko lenkkikaverini (koiran) vaihtaa laukkaan vai ei. Kun koira laukkaa, niin kummatkin juoksee, kun se tipsuttaa ravia, se - ööh, kävelee reippaasti, ja minä hölkätä puuskutan vieressä. :)
tuli vaan kauhea ikävä omaa edesmennyttä hölkkä/juoksukaveriani, joka on nyt koirien taivaassa.
, mutta vauhti on kyllä hölkkää. Vähintään puoli tuntia pyrin olemaan, n. 3kertaa viikossa.
t. 160 cm, 62 kg, synnyttänyt 2 kk sitten. Liikaa painoa, nyt sen on lähdettävä!
- mitä itse haluat käyttää.
Jotkut toisia mollaavat ja itseään todella hyviksi luulevat voivat kitistä termeistä. Eivät ns aidot juoksijat. Kilpailin itse pitkillä matkoilla nuorempana, eikä kilpapiireissä naurettu ikinä aloittelijoille, saati sanottu mitään pahaa, autettiin kyllä.
Ihan hyvä aika tuo on, älä suotta tuijota kelloa.