Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenkäs sitä taas kestäisi joulun anoppilassa?

Vierailija
28.11.2009 |

Vinkkejä? Taskumatti?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia aikuisten ihmisten pitää raahata perheensä anoppilaan jos eivät halua sinne mennä?

Älytöntä.

Meillä on sanottu isovanhemmille että me vietetään joulua kotona. Ee tosiaan lähdetä jonnekin toisten nurkkiin lasten kanssa. Mummit ja ukit on tervetulleita meille (ja usein aattona meille tulevatkin), mutta me ei lähdetä jouluaattona minnekään sukulaisiin ramppaamaan vaan rauhotutaan jouluksi ihan omaan kotiin.

Onneksi meillä on isovanhemmatkin sen verran järkeviä että ovat tämän ymmärtäneet ja monet jouluaatot ovat viettäneet sitten meillä.

Vierailija
22/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin esikoisen eka joulu mun vanhemmilla, mutta seuraavana jouluna kahden alle 2v:n kans tehtiin päätös, että vietetään joulu kotona ja niin on toimittu siitä asti.

Isovanhemmat ovat tervetulleita meille joulun viettoon, mutta joulua vietetään meidän tyylillä. Hienosti on mennyt kaikki joulut, vaikka isovanhemmat ovat molemmin puolin olleet meillä jokaisen joulun. Tosin appiukko kuoli muutama vuosi sitten ja viime jouluna anoppi kävi vain pukkia katsomassa (asuu lähellä.) Mun vanhemmat asuvat kaukana, mutta ovat olleet usein aattoyön hotellissa tässä lähettyvillä. Olisivat toki voineet meillekin jäädä, mutta ovat halunneet antaa meille (ja heille) omaa rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tarpeeksi hyvä syy viettää joulu anoppilassa, vaikka hermot meneekin.

ap

Vierailija
24/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne omat lapsenne isoina menevät joulun viettoon kun isovanhemmat ovat heittäneet lusikan nurkkaan?

Vierailija
25/27 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluksi sinne mummolaan?

Lahjojenko takia, luulevatko ettei kotona saisi lahjoja?

Tuommoinen joulunviettotapa saattaa olla anopillekin todella raskas ja ärsyttävä.

Monenkin mummon olen kuullut tuskailevan ja kyselevän kuinka kertoa aikuisille lapsilleen ettei jaksaisi järjestää joulua koko suvulle. Järjestävät sitten kuitenkin kun eivät saa sanottua.

Pahinta tässä on se, että ne aikuiset lapsetkin usein haluaisivat viettää joulunsa omassa kodissaan mutta eivät henno sanoa vanhemmilleen kun kuvittelevat näiden kovasti odottavan jouluvieraita.

Lopputulos on sitten se että kaikki kärsivät :/

Kannattaisiko ottaa asia puheeksi?

Vierailija
26/27 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lisännyt alkoholinkäyttöä anopilla käydessä, hyvin on kutsut harventuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän