Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei kiinnosta minua.

Vierailija
28.11.2009 |

Mieheni on komea, ihana isä ja varmasti monen naisen unelma, mutta jotkut asiat hänessä rassaavat minua valtavasti:

-Ei osaa käyttää rahaa. Saattaa lainailla kavereiltaan satoja euroja omiin juttuihinsa, kun kaikki laskut on maksamatta ja rahaa hädintuskin ruokaan.

-Saamattomuus. Jos esim. puhelu pitää soittaa, hän venyttää sitä viikkotolkulla ja ihmettelee sitten, miksi mitään ei tapahdu.

-Ei enää panosta minuun. Sängyssä mennään rutiinilla, ei yllätä minua ikinä mitenkään.

-Epäloogisuus, kun ei voi millään tehdä asioita helpoimmassa järjestyksessä, vaan aikaa pitää tuhlata tuplasti ja mielellään vielä rahaakin.

-Ei myönnä virheitään. Saattaa sanoa todella ajattelemattomasti tai valehdella esim. raha-asioista jne. Ikinä ei kuitenkaan reilusti myönnä virhettään, vaan selittelee ja puolustelee loppuun asti.

Itse teen ruoan valmiiksi kun hän tulee kotiin, hellin, hieron, annan yllätyslahjoja ja reissuja, laitan itseni kauniiksi joka päivä ym., joskos kipinä sillä palaisi.

Mietin nykyään joka päivä, millaista elämäni olisi ilman häntä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokanaisen unelma, muttei sinun! :D

Pliiis!

Sulje kone ja hanki elämä.

Vierailija
2/2 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on komea....loppuvuodatus sen jälkeen täynnä paskaa. Vaihda äijää! ala jo pakkaamaan tavaroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla