Mikä minua vaivaa?
Jos minulla on kaapissa pullo viiniä, minun juotava se loppuun lasi pari illassa niin kauan kuin sitä on, jos kaapissa on muutama olut ne on juotava loppuun, pullo pari illassa niin kauan kun loppuvat.
Jos kaapissa on pussi karkkeja ne on syötävä mieluummin yhdeltä istumalta kunnes on ällö olo ja hetken kuluttua loput, jos kaapissa on keksi paketti vierasvaraksi se on viimeistään kahden tai oikeammin yhden päivän kuluttua syötävä ja murutkin täytyy nuolla paketin pohjalta.
Jos viiniä, olutta, herkkuja ei ole kaupasta kotiin kannettuna voin olla kuukauden ilman, alkoholia vaikka vuoden jos en saa mistään tuliaispulloa.
Alkoholistiksi en itseäni laske sillä keittiön työtasolla on ollut pari vuotta avattu pullo pahanmakuista likööriä Puolasta, sitä ei tee mieli juoda.
Kommentit (2)
www.radiantrecovery.com
Te ootte sokeririippuvaisia (alkoholi on myös sokeri) eli sokeriherkkiä. Se saa aikaan aivokemiallisen epäbalanssin niin et aivot himoaa näitä "aineita", ihan niinku huumeriippuvuudessa... voi tulla jopa vierotusoireita jos niitä ei saa. Sokeriherkillä on usein myös mielialaongelmia. Mut siitä voi parantua.
t. itse sokeriherkkä ja noudatan tuon sivuston ohjelmaa. Todella harmi et sitä ei oo saatavilla suomeksi.
käytä alkoholia.
Mutta mitään ns vierasvaroja kotona ei voi pitää koska mun on pakko syödä kaikki herkut pois kaapeista vaivaamasta.