Tyhmä rintapumppu! Eihän tolla tee mitään.
Olivatpa rinnat sitten ihan täynnä, puolitäynnä tai vauvan syönnin jäljiltä, mitään en saa ulos. N. 20 milliä ehkä jos puoli tuntia jaksan sen kanssa ähertää. Hienoa, en vieläkään pääse lähtemään mihinkään.
Kommentit (4)
Eli etusormi ja peukalo c-kirjaimen muotoon. Ota laaja ote rinnasta, vedä kättä ensin taaksepäin, ja sitten työnnä maitoa ulospäin. Nänniin ei tarvitse oikeastaan koskea lainkaan. Voihan vauvalle antaa korvikettakin silaikaa kun olet ulkona.
mutta ongelmaan on helppo ratkaisu: Pumppaa toisesta rinnasta samaan aikaan kun vauva syö toisesta rinnasta. Molemmat rinnathan heruvat aina samanaikaisesti, joten tuolla tavoin saa pumpattua suuria määriä nopeasti. Vauvan suu pitää herumisen käynnissä.
Itse pumppasin tämän kolmannen kanssa ainoastaan tuolla tavalla. Valehtelematta Aventin isompi pullo tuli täyteen minuutissa-parissa.
mutta toisesta tulee. Mä oon kanssa kokeillut tota samaan aikaan pumppaamista kun syöttää. Mulla ei vaan tunnu käset riittävän vaikka aventin pumppu mullakin on ;D Mä pumppaan yleensä suihkussa, kuuma vesi saa maidon herumaan.
Jotkut ei vaan heru pumpulle. Jos olet johonkin menossa niin pumppaa pitkän ajan kuluessa pakkaseen pikkuhiljaa.