Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pikkujouluissa. Muita?

Vierailija
27.11.2009 |

Lasten kanssa siis vietetään rauhallista koti-iltaa. Mies lähti tuossa aikaisemmin työpaikan pikkujouluihin.

Toivotaan, että mies kotiutuu turvallisesti, enkä ole täällä aamulla ruikuttamassa kadonnutta ukkoa ;)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mies työpaikan pikkujouluissa.

Levillä ja vielä koko viikonlopun. Mukava kun soittelee välillä kuulumisia. Ottakoot sielä nyt ilon irti, kun kerrankin pääsee rentoutuun mukavan työporukan seurassa.

22/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken laittoi viestin, että yksi setti jäljellä.

Omalla autollaan lähti ja sillä myös palautuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kyllä yhtään koska tulee. Todennäköisesti pikkutunneilla. Ei ole laadittu kotiintulosääntöjä. :)

Vierailija
24/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi miehen osaston pikkujoulut, mutta mies on työmatkalla Aasiassa ja herää kohtapuoliin palaveriin...

Vierailija
25/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä pikkujouluista. Ei meilläkään ole kotiintuloaikaa, mutta mietin vaan, että kuinkahan kauan siellä menee, kun oletti ennen lähtöä, ettei siellä varmaan edes viihdy :)

Vierailija
26/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vaan ymmärrä miksi sillä on mitään väliä että mies on pikkujouluissa. En vaan käsitä.

Jos se on yöhön asti... mitä siitä? Aamuun asti? Entäs sitten?

Pelkäättekö, että pettää tai jotain? Ettekö pärjää lasten kanssa yhtä yötä yksin? Ettekö ikinä itse pääse minnekään?

Siis oikeasti, mistä on kyse??

Vierailija
27/29 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monellakin mies soittokeikalla...

Niin minunkin.

Kuka uskaltaa mainita missä bändissä?

Vierailija
28/29 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ollut kuin pikku huppelissa tullessaan. Matkaan meni liki pari tuntia eli on lähtenyt kotiin tosi aikaisin. Oli kuulemma tylsää.

Mun pikkujoulut jää väliin tänä vuonna, kun lähdetään matkalle.

Vierailija
29/29 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vaan ymmärrä miksi sillä on mitään väliä että mies on pikkujouluissa. En vaan käsitä. Jos se on yöhön asti... mitä siitä? Aamuun asti? Entäs sitten? Pelkäättekö, että pettää tai jotain? Ettekö pärjää lasten kanssa yhtä yötä yksin? Ettekö ikinä itse pääse minnekään? Siis oikeasti, mistä on kyse??

Ap vain totesi, että mies on pikkujouluissa. On meillä aikasen harvinaista, että tuo mies yksinään jonnekin lähtee.

Meillä ei ole kotiintuloaikoja. Enkä pelkää ja pärjään oikein hyvin lasten kanssa. Ja pääsen ihan taatusti juhlimaan, jos haluan. Ei kait tässä kukaan ole tollasia höpissyt, mistä sä kirjoitat :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi