Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä saisi kuukautiset alkamaan?

Vierailija
27.11.2009 |

"ongelma" on siis se, että kuopus on nyt 5kk ja täysimetän häntä. ollaan koitettu antaa soseita, mutta ei tuo ole tykännyt vielä mistään, sylkee ulos ja huolii vain tissiä. eikä kuukautisia tietenkään ole ja kuulu. haluaisin mahdollisimman nopeasti kuitenkin raskautua.

täysimetyshän ei suojaa raskaudelta, onko imetystiheydellä vaikutusta? eli jos koittaisi venyttää imetysväliä jotenkin? tyttö on aivan siinä hilkulla ettei öisin enää söisi..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen palautua rauhassa.

Yleensä kuukautiset alkavat 6kk-1v synnytyksestä

Vierailija
2/5 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys väliksi tulee 6 tuntia tai enemmän. Eli käytännössä, kun yösyöttö jää pois. Tiedän että useammalla muullakin on näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama juttu, mutta ei auttanut mulla ainakaan yösyöttöjenkään lopettaminen, kuukautiset alkoi vasta kun vähensin imetystä kertaan päivässa vauvan ollessa 9kk. ja vaikka kuukautiset tulee niin ovulaatiota ei tapahdu, käytän ovistestejä joten vaikka kuukautiset nyt tulee ni raskaudesta ei kai ole toivoa ennen kuin lopettaa kokonaan imettämisen...

Vierailija
4/5 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolankin suosituksen mukaan pitäisi odottaa vähintään 9 kuukautta ennen seuraavaa raskautta. Tätä ennen äidin keho ei ole vielä palautunut raskaudesta ja synnytyksestä. Myös vauvan kannalta on tärkeää odottaa, ettei tule liian pieni väli.

Itselläni on kolme lasta 2-3,3 v ikäeroilla ja minusta tuo 2 vuotta on kyllä ehdoton minimi! Tietysti ihmiset ovat erilaisia, mutta kaikki tuntemani äidit, joilla on lasten ikäerona 1,5 vuotta tai vähemmän, ovat sanoneet, etteivät suosittele.

Sinulle puoli vuotta lisää odotusta on pieni aika, mutta lastesi kannalta se on hyvin merkittävä. Odota vielä!

Sitäpaitsi tutkimusten mukaan esiäitiemme lasten keskimääräinen ikäero oli 3-4 vuotta. Imetyksen hormonivaikutuksella on oma, tärkeä tehtävänsä. Ei ole sattumaa, ettei kuukautisia tule, vaan luonnon keino huolehtia jälkipolvista.

Vierailija
5/5 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tutkimusten mukaan esiäitiemme lasten keskimääräinen ikäero oli 3-4 vuotta. Imetyksen hormonivaikutuksella on oma, tärkeä tehtävänsä. Ei ole sattumaa, ettei kuukautisia tule, vaan luonnon keino huolehtia jälkipolvista.

mulla on jotenkin tullut kuva että vajaa 2 vuotta on ihan "normaali" ikäero, minä ja mun sisko ollaan synnytty peräkkäisinä vuosina, ja ala-asteella kavereilla oli aina yhtä ylemmällä tai alemmalla luokalla sisarus..mutta jospa nyt koittaisin rauhassa odotella :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän