Suositelkaa jotain punaviiniä
joka olisi hyvää ja halpaa. Mulle tuli nakki ostaa punkku pikkujouluihin...
Kommentit (9)
Esim. Perlage Cabernet Del Veneto on hyvää.
nautiskeluviinin joka sopii niin ruoan kanssa juotavaksi kuin muuten vaan itsekseen nautittavaksi niin osta Cono Sur (Chileläinen). osi nam ja edeullinen, olisko noin 6€ pullo.
tykkäätkö kuinka täyteläisestä?
Onko sulla jotain lempparirypälettä?
Mitä tarkoittaa halpa?
Millaisen syötävänä kanssa vai puhtaasti seurustelujuomaksi?
jne. jne.
Tota cono suria ja espiritua saa myös hanaviininä, joten jos iso porukka niin ota sellainen..en usko, että niinkään hirveän kalliit ovat ja halvoiksi viineiksi melko hyviä!
keskitäyteläinen ja miellyttävän kirsikkainen punaviini Osborne Solaz Tempranillo-Cabernet, 28,40 e, Espanjasta.
nautiskeluviinin joka sopii niin ruoan kanssa juotavaksi kuin muuten vaan itsekseen nautittavaksi niin osta Cono Sur (Chileläinen). osi nam ja edeullinen, olisko noin 6€ pullo.
Pinot Noir on ihan hirveetä, mutta Syrah/Cabernet ihan OK ja tosiaan vähän yli 6 egee, jos siis tarkoitit että HALPAa olla pitää.
Me maisteltiin kokatessa tätä viime viikonloppuna. Meni koko laatikko... eli oli hyvää :).
Sopii moneen makuun. Oli sellanen kompromissi. Meillä mies tanniinin perään, mä en. Mä tammisen perään, mies ei. Mä täyteläisten, mies kevyempien.
Tää upposi molempiin.
Yali Carmenere tai Espiritu de Chile. Tuo Yali on uutuus-viini Alkossa.