Säälittävän Kotiäidin profiili !!!!!!!!!!
Nauttii päästessään paheksumaan ääneen muiden tekemisiä . kommentoi jokaiseen tämän palstan juttuun jotain idioottimaista tyyliin, oletpas turhamainen jne
- on hiekkalaatikon super-hyper-äiti, tietää aina kaiken
-Imetys fanaatikko . Saa jutuillaan kaikki nuoret äidit ottamaan stressiä imetyksestä ja täten itse aiheuttaa jutuillaan sen että osa äideistä ei imetysstressin takia pysty imettämään
-Absolutisti. Jo muutama siideri viikossa tekee alkoholistiksi. Ja raskaana ollessa ja imettäessä ei missään nimessä saa ottaa tippaakaan mitään, sehän vaurioittaa lapsen lopullisesti
-Naapuri kyttääjä: millähän rahoilla nuo naapuritkin talonsa rakensivat, uravanhempia,jotka jättävät lapsensa heitteille päiväkotiin. Kyllä jokaisen pitäisi olla kotiäiti
-Marttyyri äiti jolle lapsi on koko maailman napa. Millään muulla ei ole enää koskaan väliä. Ja jos joku ei ajattele tällä tavalla, leimaa hänet huonoksi äitiksi (miksi hankit lapsia jos et niistä halua huolehtia, kyllä alle 8 vuotiaan paikka on kotona )
-On huonosti koulutettu , mutta kuvittelee että lähihoitaja on hyvinkoulutettu ( mutta olenhan minä jotain opiskellut..)
-Antaa lapsiensa nimeksi Jessica-Nicoliina ja Julius Nicolaos tai muuta täysin naurettavaa
-Lukee juorulehtiä esim Seiskaa ja spekuloi tällä palstalla Jutta Jussilan uudesta miehestä yms tärkeästä
- Pukeutuu huonosti tai ei välitä ollenkaan vaatteista. Hänen mielestään ”rumat ne vaatteilla koreilee” ja kauppaan pukeutuminen (muuhun kuin verkkareihin tai tuulipukuun) on turhamaista ja naurettavaa, itse käyttää Tarjoustalon ja Cittarin halpavaatteita vuodelta 1980. Lapset kulkevat koulussa, kaupassa, joulujuhlissa ja synttäreillä Puuha-Pete collegeasuissa kun ne ovat niin mukavia ja vaatteet eivät merkitse mitään
-ei meikkaa ja kadehtii kauniimpia. Katsoo Huippumalli kilpailua ihan innoissaan mutta toisaalta tyrmää kaikki meikkaavat naiset itsekkäiksi ja turhamaisiksi, itse kelpaa miehelleen ”luonnollisena” tai ainakin vakuuttaa itselleen asian olevan niin ja kuvittelee että miehet pitävät enemmän luonnollisista naisista (huom. kuvittelee)
-Kadehtii kaikkia joilla menee paremmin. Ja ilmoittaa sen selvin sanoin tällä palstalla. Paremminkoulutettu on uraohjus, itseään paremmin toimeentuleva on pyrkyri ja rahan perässä juoksija jne. Vain hän itse on täydellinen äiti
Kommentit (40)
en näe ap:n aloituksessa koulukiusaamista järkevämpää ainesta.
kotiäidit repivät pelihousunsa kun heidän käyttäytymistään tälläkin palstalla kärjistetysti pilkataan... lukekaa viestit vaika päivän ajalta ja huomaatte että suurin osa pitää paikkansa..
lukekaapa huviksenne vaikka tämän päivän keskustelut..... 80 % niistä sopii tuohon profiiliin.
Loput on SI-hysteriaa
Itselläkin on lapsia kolmelle miehelle joista ainakin yksi on työtön mamu.
Kirjoitustaitosi perusteella sinulla ei ole ainakaan akateemista loppututkintoa, mutta innokkuudestasi hierarkkiseen solvaamiseen (lähihoitajat) tulee väistämättä mielikuva sairaanhoitajasta, joka on naisvaltaisessa työympäristössä paatunut arvostelemaan muita "muiden arvostelemisesta" tajuamatta asian paradoksaalista tilaa.
Kirjoitustaitosi perusteella sinulla ei ole ainakaan akateemista loppututkintoa, mutta innokkuudestasi hierarkkiseen solvaamiseen (lähihoitajat) tulee väistämättä mielikuva sairaanhoitajasta, joka on naisvaltaisessa työympäristössä paatunut arvostelemaan muita "muiden arvostelemisesta" tajuamatta asian paradoksaalista tilaa.
ja sitäpaitsi nettikeskusteluetikettiin kuuluu se, että kaikki kirjoittelu ei ole kirjakieltä ! Vaan voidaan käyttää lyhenteitä; kyl, mis oot, sit jne
Virheetön kirjakieli on sitten ihan eri tarkoituksiin. Mutta tietty aina on ihmisiä, joiden pitää päästä pätemään oikeinkirjoitusprassailuilla... jos ei muuta sisältöä elämässä ole niin ei sit
- jos ei muuta sanomista keksi, vetoaa viestien oikeinkirjoitusasuun. "Kyllä minua niin HÄIRITSEE nuo virheet, itse tarkastan ainakin 10 kertaa kirjoittamani viestin ennenkuin painan send"
Nauttii päästessään paheksumaan ääneen muiden tekemisiä . kommentoi jokaiseen tämän palstan juttuun jotain idioottimaista tyyliin, oletpas turhamainen jne - on hiekkalaatikon super-hyper-äiti, tietää aina kaiken
miksi ap paltailee av:lla-Imetys fanaatikko . Saa jutuillaan kaikki nuoret äidit ottamaan stressiä imetyksestä ja täten itse aiheuttaa jutuillaan sen että osa äideistä ei imetysstressin takia pysty imettämään
sarjassamme maito vain loppui vai miehenkin tulee yöllä herätä ruokkimaan
-Absolutisti. Jo muutama siideri viikossa tekee alkoholistiksi. Ja raskaana ollessa ja imettäessä ei missään nimessä saa ottaa tippaakaan mitään, sehän vaurioittaa lapsen lopullisesti
ap kännää sivistyneesti
-Naapuri kyttääjä: millähän rahoilla nuo naapuritkin talonsa rakensivat,
ap:lla hieno omakotitalo 40v lainalla
uravanhempia,jotka jättävät lapsensa heitteille päiväkotiin. Kyllä jokaisen pitäisi olla kotiäiti
virikeäiti
-Marttyyri äiti jolle lapsi on koko maailman napa. Millään muulla ei ole enää koskaan väliä. Ja jos joku ei ajattele tällä tavalla, leimaa hänet huonoksi äitiksi (miksi hankit lapsia jos et niistä halua huolehtia, kyllä alle 8 vuotiaan paikka on kotona )
kts. edellinen-On huonosti koulutettu , mutta kuvittelee että lähihoitaja on hyvinkoulutettu ( mutta olenhan minä jotain opiskellut..)
ap tradenomi opiskelija-Antaa lapsiensa nimeksi Jessica-Nicoliina ja Julius Nicolaos tai muuta täysin naurettavaa -
ap:lla Linnea ja OlaviLukee juorulehtiä esim Seiskaa ja spekuloi tällä palstalla Jutta Jussilan uudesta miehestä yms tärkeästä
ap lulee Coelhoa
- Pukeutuu huonosti tai ei välitä ollenkaan vaatteista. Hänen mielestään ”rumat ne vaatteilla koreilee” ja kauppaan pukeutuminen (muuhun kuin verkkareihin tai tuulipukuun) on turhamaista ja naurettavaa, itse käyttää Tarjoustalon ja Cittarin halpavaatteita vuodelta 1980. Lapset kulkevat koulussa, kaupassa, joulujuhlissa ja synttäreillä Puuha-Pete collegeasuissa kun ne ovat niin mukavia ja vaatteet eivät merkitse mitään
ap vaatefriikki
-ei meikkaa ja kadehtii kauniimpia. Katsoo Huippumalli kilpailua ihan innoissaan mutta toisaalta tyrmää kaikki meikkaavat naiset itsekkäiksi ja turhamaisiksi, itse kelpaa miehelleen ”luonnollisena” tai ainakin vakuuttaa itselleen asian olevan niin ja kuvittelee että miehet pitävät enemmän luonnollisista naisista (huom. kuvittelee)
meikki ei rumasta kaunista tee-Kadehtii kaikkia joilla menee paremmin. Ja ilmoittaa sen selvin sanoin tällä palstalla. Paremminkoulutettu on uraohjus, itseään paremmin toimeentuleva on pyrkyri ja rahan perässä juoksija jne. Vain hän itse on täydellinen äiti
ja ap vielä parempi
aivan eri asioita! Vai henkäisetkö puhuessasikin sanat vääristä kohdista poikki?
- jos ei muuta sanomista keksi, vetoaa viestien oikeinkirjoitusasuun. "Kyllä minua niin HÄIRITSEE nuo virheet, itse tarkastan ainakin 10 kertaa kirjoittamani viestin ennenkuin painan send"
Suodatan kaiken täällä lukemani erittäin tarkalla sihdillä ennen kuin uskon sanaakaan. Joskus, hyvin harvoin on asiallista keskustelua asiallisesta aiheesta. Kiitos niistä!
Et sinä ap kyllä ainakaan minun silmissäni ole sen parempi kuin kuvailemasi "av-mammat". Tuollainen ylemmyydentunne on kuitenkin sinulle varmaan lohdullista, ja tarpeen tunteaksisi itsesi paremmaksi kuin muut, niin eihän siinä mitään. Toivottavasti osaat olla haukkumatta muita ihmisiä ihan oikeassa elämässä, koska et kyllä tosiaan anna itsestäsi mitenkään hyvää kuvaa tuolla muiden haukkumisella.
Eikö kuitenkin hyväksytä kaikki sellaisina kuin ovat?
(Ja minä en tunnista itseäni kuvauksestasi, yksi tai kaksi kohtaa osui sinnepäin..)
- ap:lla korkeintaan amk-tason koulutus, ja huikea uraputki margariinitehtaan tehdaspuolella, esim. liukuhihnalla
- ap kyttää itse naapureitaan, ja kuvittelee muiden kyttäävän heitä
- ap:lla alkoholiongelma, jonka vuoksi ahdistuu kuvitellessaan muiden kyttäävän ja olevan absolutisteja
- ap ei viitsinyt imettää - tuttu piirre, joka saa kaunaiseksi
- ap ei pahemmin välitä lastensa kehityksestä, ja elämän pääsisältö on oma naama ja sen puunaus sekä materian sairaalloinen haaliminen, velaksi.
etc etc etc
On myös mahdollista, että ap kirjoitti itsestään, sillä erotuksella, että tosiaan on mielestään uraihminen, koska on jossain rupuisessa duunissa ja lapset tarhassa. Onhan näitä kaikenlaisia junasta pudonneita, jotka haukkuvat toisia juuri niillä ominaisuuksilla, joita itse pahimmillaan edustavat.
Minkälainen katkeruus saa aikaan tällaisia aloituksia, jotka paljastavat pääasiassa kirjoittajan tyytymättömyyden omaan elämääns? Viestin sisältö kuvasti paitsi ahdistusta, kateutta, myös oman pään tyhjyyttä ja erittäin vähän sitä sivistystä saatika viisautta.
on aina sitä, mitä itse ei katso edustavansa. Kotiäidille uraäiti ja päinvastoin. Täällä minusta niin paljon tappelua, että ei voi sanoa, että olisi vain yhdentyyppisiä henkilöitä liikkeelä. Ne, jotka on erimieltä kuin "minäitse" on vaan niin helppoa leimata av-mammaksi eli pohjasakaksi. Johon siis "minäitse" ei tietenkään kuuluu.
Kiitos siitä sinulle ap!
Jakirjoitusvirheeteiväthäirinneetpätkääkään!! ;)
että "pääasia kun itse tykkää."
Kiitos siitä sinulle ap! Jakirjoitusvirheeteiväthäirinneetpätkääkään!! ;)
kotiäidit repivät pelihousunsa kun heidän käyttäytymistään tälläkin palstalla kärjistetysti pilkataan...
lukekaa viestit vaika päivän ajalta ja huomaatte että suurin osa pitää paikkansa..