Tunnetteko paljon Saagoja, kahdella aalla? Onko nimi yleinen? Osaan kyllä
katsoa sieltä nimirekisteristä mutta en osaa arvioida yleisyyttä tai harvinaisuutta.
Kommentit (16)
Mietin jo silloin yökkien, että hyi saatana miten ruma nimi. Ja onhan se, jos miettii vain nimen kirjoitusasua ja sitä miltä se kuulostaa sanottuna ja jättää nimen merkityksen pois. Lapsethan eivät mistään saagoista mitään ymmärrä.
Saagan äänneasu on nätti :) Makunsa kullakin.
Mietin jo silloin yökkien, että hyi saatana miten ruma nimi. Ja onhan se, jos miettii vain nimen kirjoitusasua ja sitä miltä se kuulostaa sanottuna ja jättää nimen merkityksen pois. Lapsethan eivät mistään saagoista mitään ymmärrä.
Samanlainen nimihirviö kuin Eemil...
Mun mielestäni todella kaunis nimi.
saaga on kai romantisoitu sankaritarina merkitykseltään
jos nimellä on yli 1000 kantajaa. Saagoja näköjään 464 eli ei ole ainakaan ihan ensi vuonna tulossa.
Vrt. esim. Kaisloja nyt 1008, pääsee kalenteriin ensi vuonna.
jos nimellä on yli 1000 kantajaa. Saagoja näköjään 464 eli ei ole ainakaan ihan ensi vuonna tulossa.
Vrt. esim. Kaisloja nyt 1008, pääsee kalenteriin ensi vuonna.
Itse olen Jenny ja meitä on kyllä tarpeeksi kalenteriin pääsemiseksi.
Kaikki 7-vuotiaita tai alle. En kyllä tiedä kaikista kirjoitetaanko yhdellä vai kahdella a:lla. Olen kyllä ihmetellyt miten tälle alueelle on niin monta osunut, kun ei kuitenkaan mikään hirveän yleinen nimi ole.
Itse en tykkää nimestä, mutten sitä arvostelekaan. Jokaisella omat mieltymykset.
suomenkielisten nimien puolella, koska suuri osa Jennyistä on ruotsinkielisiä. Ruotsinkielisten nimien puolellahan Jennyllä on nimpparit, suomenkielisissä "vastaava" nimi on sitten Jenni.
Nimenkantajien määrä katsotaan siis Vrk:n tiedoista, joissa näkyy kunkin nimenhaltijan äidinkieli.
aika itänaapuri nimihän se on eli ei hyvä
aika itänaapuri nimihän se on eli ei hyvä
Itä? Vai ehkä kuitenkin länsi?
enkä Sagaakaan.
Top 5 nimiä annetaan muistaakseni siinä neljäviiskuussataa vuodessa