Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin lievät SI-oireet?Vai?

Vierailija
25.11.2009 |

Kysyn nyt minäkin: onko kokemuksia hyvin lievästä SI:stä?

Omat oireet: noin 1 viikko keuhkot kipeähköt, ei yskää ( yhtenä iltana yskin jonkin verran ja tuli sellasta - suokaa anteeksi - veren makua suuhun ), nyt on ollut vähän ajoittaista päänsärkyä ja sellasta, että tekee pahaa, siis oksettaa lievästi ja kurkku on pikkuisen kipeä. Pahin oire on kuitenkin voimattomuus ja väsymys, iltaisin pieneiä vilunväreitä, sekä hampaiden särkyä, joka menee ohi yhtä nopeesti, kuin tulikin; näistä kaikista johtuen puhunkin tuosta "aaltoilevista" kivuista jne.

Kuumetta ei tod. näk. ole ollut.

Tätä on jatkunut nyt viikon, keuhkokipuja oli siis jo aiemmin, mutta se on nyt mennyt lähes kokonaan ohi. Välillä en tunne itseäni ollenkaan sairaaksi, välillä tekee mieli vaan mennä makaamaan, kun voimat vaan ninkuin "katoaa".

Voiskiko tämä kuitenkin olla SI ? En ole sairastanut mitään flunssaa vuosikausiin, mutta tälläistä kummaa aaltoilevaa voimattomuuden tunnetta jne, mulla ei kyllä ole koskaan aikaisemmin ollut.

Kiitos vastauksista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä oikein hyvinkin

Vierailija
2/4 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosina korvatulehdus. Antibioottikuuri päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aika helvetin huolestuttava, kun kerran kestää päivätolkulla.

terveisin astmaatikko...

Vierailija
4/4 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on IHAN samat oireet!! Nimenomaan tota hampaidne kipua olen hämmästellyt? :)

Keuhkot kipeät, kurkku toisinaan kipeä, yskää, nuhaakin, pää särkenyt viikon satunnaisesti. Lisäksi huimaustakin.

Meillä koko perhe käynyt läpi "tuadin" jota epäilty lääkärin toimesta possuksi. Yhdellä lapsella tauti oli rajuin, 40ast kuume 3 päivää. Mutta silti kaikki selvitty hämmästyttävän helpolla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi