Kohti kolmenkimppaa
Ollaan miehen kanssa harkittu kolmen kimppaa siten että mukana olisi toinen mies. Minua asiassa epäilyttää lähinnä miehen mahdollinen mustasukkaisuus kun fantasiointi muuttuukin todelliseksi tilanteeksi ja oikeaksi mieheksi naimassa minua.
Eli olisiko kokeneemmilla ehdotuksia miten tilanteeseen voisi "lämmitellä"? Olisi ikävä jos tilanteessa joku/kukaan ei nauttisikaan ja homma täytyisi jättää kesken tai siitä jäisi paha mieli.
Ajateltiin esim, että jos kokeiltaisiin täällä aiemmin mainittua alastonta siivoojaa. Jos miestäni häiritsisi nähdä kun katselen tätä miestä, hän tuskin pitäisi varsinaisesta kolmen kimpastakaan?
Kommentit (3)
Minulle ainakin olisi ollut mahdottomuus hypätä suoraan kolmen kimppaan vaikka ajatus kiihotti. Halusin homman etenevän hitaasti. Ensin kirjoittelua, sitten vaimo sai tapailla miestä yksin, sitten mies alkoi käydä meillä ja lopulta puuhattiin ihan kolmestaankin.
Jos miehesi haluaa sitä vielä panon jälkeen kassit tyhjänä, voi homma toimia.
Jos taas on epäröivä, välttelevä tms. niin voipi tulla morkkis.
Tuo alaston siivooja on ihan hyvä idea, mutta vaikka mies siitä "testistä" selviäisi ei se vielä takaa, etteikö mustasukkaisuus voisi nousta.
Meidän toisella miehellä on kokemusta myös kolmesta muusta parista. Kaikkien edellisten kanssa mustasukkaisuus nosti päätään kun tapailtu oli jonkin aikaa, mutta yksikään ei jättänyt kesken ensimmäisellä kerralla.
Meidän hieno suunnitelmamme oli lämmitellä ensin käymällä ulkona kolmestaan, mutta sänkyyn päädyttiin ekana iltana ;)