Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kummilapsen vanhempia pidetään valokuva-automaattina?

Vierailija
25.11.2009 |

Miksi pitäisi lähettää valokuva joka vuosi, jos kummit eivät itse muista lasta koskaan mitenkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä annan joululahjan, synttärilahjan, nimipäiväkortin ja kaikilta lomilta ja muilta reissuilta kortin ja saatan vuoden mittaan jotain muutakin ostaa ja antaa niin miksi mä en koskaan saa kuvaa vaikka sitä aina lupaillaan???

kummitäti

Vierailija
2/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin olin tyytyväinen, että sain viime vuonna sellasen pienen, lompakkoon, mahtuvan kuvan kummilapsestani. AIempina vuosina olen saanut kehystetyn melko ison kuvan. En kuitenkaan halua sisustaa kotiani kummilapseni kuvilla, joten ne kehystetyt kuvat ovat yhdessä laatikossa. Sen sijaan sitä pientä lompsaan mahtuvaa kuvaa katson useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin olin tyytyväinen, että sain viime vuonna sellasen pienen, lompakkoon, mahtuvan kuvan kummilapsestani. AIempina vuosina olen saanut kehystetyn melko ison kuvan. En kuitenkaan halua sisustaa kotiani kummilapseni kuvilla, joten ne kehystetyt kuvat ovat yhdessä laatikossa. Sen sijaan sitä pientä lompsaan mahtuvaa kuvaa katson useinkin.

Vierailija
4/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä kuvia ole tapana myös äitien kanniskella lompakoissaan? Miksi kuvaa kanniskeleva kummitäti on pelottava? Mulla on ne kuvat siinä omien lasten jatkona. (En todellakaan välitä, jos näytän kahden lapsen äidin sijaan kuuden äidiltä kaupan kassalla, kun lompsani avaan...)

Vierailija
5/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen tarrakuvan liimaisi? Jääkaapin oveen? Eteisen tai vessan peiliin?

Vierailija
6/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tollanen ajatus?

Vierailija
7/7 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse eivät anna mitään. ap