olen huomannut et köyhät ihmiset
on ihania ihmisiä kun taas rikkaat on niitä kamalia;( ja rikkaat oikee vähättelee köyhiä...miksi? toivon et joku päivä rikkaat ihmiset köyhtyy ja osaa arvostaa tavallisia juttuja:)
Kommentit (18)
kyllä mielestäni ole vähätellyt ketään köyhää.
Olen elänyt koko elämäni köyhyysrajan alapuolella, sitten rikastuin aika yllättäen ja huomasin että ei perkele, rikkaitahan suorastaan vihataan tässä maassa!! Ilman minua olisi monet hyväntekeväisyysjutut jääneet ilman rahojaan, lapset ilman lelujaan, lähipiiri ilman ruokaa. Autoin, autoin ja vielä kerran autoin- kukaan ei ole kiitollinen saati opi virheistään! Haistakaa köyhät paska!!
Eli toisin sanoen ihana ihminen? Ihquuu!!!!
voi opintojen myötä tulla jonain päivänä juuri niitä muka v-mäisiä rikkaita. Opiskelemalla kun tietyillä aloilla pääsee ihan kivoille ansioille. Tosin "rikkaus" nyt on aika suhteellista, todella rikkaita ihmisiä on Suomessa vähän.
et tajuaisivat miten onnekait ovat niiq
miten ei voi ostaa sitä eikä voi tehdä tätä, et ikinä tutustu siihen ihmiseen oikeasti kun aina vaan raha on puheenaiheena. Surkuttelette yhdessä miten rikkaat on juntteja ja elämä niin epäoikeudenmukaista. Ei ihme jos ihminen alkaa näyttää mukavalta, eihän nyt noin kaltoin kohdeltu ihminen voi olla mitään muuta. Sen sijaan rikkaat ne vaan mennä porskuttaa, ja ovat niin ylpeitä ja ääliöitä eivätkä ymmärrä mistään mitään, paitsi omasta mukavuudestaan... Ja sitä yhdessä päivittelette. Jep.
mikään mua ei ota köyhissä enemmän päähän ku se, että parasta ollaan aina viemässä tai lainaamassa.
toiseks paras ei kelpaa. köyhät, menkää ja tienatkaa rahat ja ostakaa ite niin saatte mitä haluatte tai sitten havahdutte, että kas ei se raha puussa kasva eikä sitä ihan helpolla joka tavaraa saa.
mun on paljon helpompi antaa vaan tavaraa tuntemattomille tahoille, jotka elää niukkuudessa, "läheiset" köyhät on pahimpia.
Kuulostat aivan anopiltani joka on aina ostelemassa meille (vastusteluista huolimatta) mitä kalliimpia tavaroita "ihan hyvää hyvyyttään". Kiitämme lahjoista vuolaasti kuten tapa vaatii, mutta mitä tekee anoppi? Muistuttaa joka tapaamisella mitä kaikkea hän on ostanut, kyselee tavaroiden perään, jatkaa samaa jauhamista kunnes häntä on TAAS kiitetty. Tämän vuoden aika olen joutunut kiittämään häntä yhteensä n. 24 kertaa yleiskoneesta jonka hän hankki "ihan hyvää hyvyyttään". Ihmmisille ei siis kannata tehdä "palveluksia" kiitosten ja ylistysten toivossa!
vaikka ei pitäisi yleistää. Mutta ihan totta kyllä
ja todennäköisesti heikko koulutustaso, jo nimimerkistäsi päätellen (jossa on kirjoitusvirhe)
mun mielestä rikkaitten pitäis välillä antaa kaikki rahat ja kaikki köyhille
Mun mielestä taas ei pitäisi. Silloinhan me menetettäisiin kaikki ne AH NIIIIN IHANAT ihmiset eli köyhät. Eihän niistä entisistä rikkaista tulis kuitenkaan edes köyhinä ihania, kuten ne oikeasti köyhät olivat.
ja sitten on niitä köyhiä, jotka tekevät kaikkensa että antaisivat varakkaan vaikutelman!
Ne kouluja käymättömät vuokrakerrostalojensa parvekkeilla tupakoivat köyhät ovat tosi ihania!
Onpa todella rohkeata!
18 sentään käyttää nimimerkkiä
että köyhien saamia etuuksia kadehditaan ihan hirveästi, ja liekö tämän vuoksi asianlaita niin että useimmat etuudet tulee kaikille automaattisesti vaikka olisi kuinka rikas.
Asuinmaassani on hurja ongelma verenhimoisten, katkerien köyhien vuoksi, jotka laittavat rikkaammat maksamaan kurjuudestaan verellä. Tilanne on kaaottinen. Teini-ikäiset slummialueen "eläimet" kävelevät kadulla aseiden kanssa ja tappavat tappamisen ilosta.
Sen sijaan Suomessa ei luokkaeroilla ole niin väliä. Ns. köyhät ja ns. rikkaat ovat samalla viivalla. Maailmalla luokkaerot vaikuttavat kaikkeen, moraalista lähtien.
18, ja ap:ta ja sinua tuntuu yhdistävän tietty sivistyksen puute
ja todennäköisesti heikko koulutustaso, jo nimimerkistäsi päätellen (jossa on kirjoitusvirhe)
Juu. Olen kohdannut niin katkeria, kateellisia ja pahansuopia vähempivaraisia, kuin kusipäitä öykkäreitä, jotka kylpevät rahassa.
Ei se rahan määrä kuulkaa ole luonteesta kiinni, tai luonne rahasta. Tosin usein ihminen, joka onnistuu saavuttamaan vaurautta, on pätevä ja fiksu edes jossain asiassa. Kaikesta valittava peruskoulupohjalta tehtaaseen mennyt vähemmän rikas, jonka ainut meriitti on kova ääni vaatiessaan rahoja rikkailta köyhille (=hänelle itselleen) sen sijaan ei useinkaan loista edes ammatillisessa mielessä.
Ap:lla on asenneongelma.
Opiskelijat, jotka eivät käy töissä, vaan ainoastaan opiskelevat, elävät (tulollisesti ainakin) köyhyysrajan alapuolella.
Olemme siis ah-niin-ihania :) Hyvä, että pelkkä varakkuus riittää sitä mittaamaan.